2019. április 25., csütörtök

Blogturné - Vi Keeland - Penelope Ward: Szívtipró pilóta

A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy, szövegMiért: Penelope Ward.

Tartalom: Pénz ​vagy szerelem? Melyiket válasszuk?

Az olvasó fejben talán azonnal megválaszolja a kérdést, gondolván: ez pofonegyszerű. 
Számomra viszont nem az. Említettem, hogy egy csomó pénzről van szó? Rengeteg pénzről! 
El kell utaznom valahová, hogy ezt átgondoljam. Hirtelen ötlettől vezérelve útnak indultam, de amikor a repülőtér várótermében összefutottam a szexi Carterrel, a dolgok más irányt vettek. Túlfűtött beszélgetésbe elegyedtünk, aztán ő elhúzott. Azt hittem, többé nem találkozunk. A sors azonban másként rendelte. 
Meglepetés! Carter veszélyes pasi, és folyton ide-oda repül. Mágnesként vonzottuk egymást, de tudtam, hogy a dolog csak átmeneti lehet. Főleg, amikor meghallottam az előéletéről szóló pletykákat. De rákattantam a pasira, és semmi más nem számított. Tartottam tőle, hogy ebből óriási pofára esés lesz, mert valahogy a lelkem mélyén mégis arra vágytam, hogy én legyek az, aki megzabolázza ezt a szívtipró pilótát. 
A legkevesebb, amit elmondhatok, hogy valóban a hetedik mennyországba repített. 
De egyszer minden jó dolog véget ér, nem igaz? Csakhogy a mi kalandunk olyan véget ért, amire egyáltalán nem számítottam. (Könyvmolyképző) 

Vélemény: Kezdem Penelope Ward rajongónak érezni magam. Ezzel a könyvvel sem volt semmi gond, nekem még jobban is tetszett, mint a Nagyképű öltönyös. Azt hiszem, több volt benne a humor, nem voltak olyan karótnyelt főhősünk. Mindkét karakter humoros a maga módján, de tény és való, hogy Carter poénjain többet szórakoztam. 
Nem meglepő módon, az alapszituáció itt is a képtelenség non plus ultrája, de Ward könyveinél ez valahogy nem zavar, képes vagyok elhinni neki, hogy két ember, akik lényegében futólag találkoznak egy repülőtéren, olyan döntést hoznak, ami, épeszű embernek eszébe se jutna. Kendall szinte gondolkodás nélkül vág bele a brazíliai kalandba, ami szerintem már-már abszurd, de mondom, az írónő el tudja velem hitetni, hogy ez így rendben van. Pedig, egy hétköznapi halandó erre biztosan azt mondaná, hogy nem normális, és még van is benne valami... De, ha az embert magával ragadja ez a Carpe Diem hangulat, már nem törődik a részletekkel. 
Ezt a mentalitást egyébként nem néztem volna ki Kendall jelleméből, de tudjuk be annak, hogy Carter egyszerűen... hat rá. Biztos ti is éreztetek már ilyen, nem feltétlen egy másik ember kapcsán, de van az úgy, hogy meglátod, és nem tudod elengedni, még akkor sem, ha kéne (így intünk sokan pápát a fizetésünknek. például). 
Egyébként, én vagyok az egyetlen, akinek a férfi főhősünkről folyamatosan Colleen Hoover Miles-a jutott eszébe? Szó se róla, Carter ezerszer könnyedebb, lazább, és mint ilyen, tényleg viccesebb karakter, de én éreztem némi párhuzamot kettejük között, azon túl, hogy pilótaként dolgoznak. Nem merem teljes bizonyossággal kijelenteni, hogy CoHo hatott erre a történetre, de nem lepődnék meg rajta, ha igen.  
Egy apró negatívumot említenék azért, szerintem kicsit önismétlő a történet, ha összevetem azokkal, amiket Ward tollából olvashattam eddig, abból a szempontból, hogy itt is "sötét titkokat" kell őrizniük a szereplőknek, amik amikor napvilágra kerülnek, én csak annyit tudok kérdezni, ez most komoly? Hajlamos olyasmit beállítani egetverő problémaként, ami valójában nem az, tisztelet a kivételnek. 
A romantika itt is kiszámítható, akár a történet legvége, de a két írónő stílusa nekem mégis elvitte a könyvet, nem bántam meg, hogy elolvastam. Bár van benne drámaiság, én mégis inkább könnyed romantikus regényként gondolok rá, amiben itt is szerették némileg túltolni az erotika szekerét, de nézzük el nekik, ezeket a regényeket sokan pont ezért szeretik.  

Kedvenc karakter(ek): Kendall, Carter
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/10 

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Felföldi Edit
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2019
Oldalszám: 328
Sorozat:-



Résztvevő blogok listája:

04.14. - Sorok Között
04.16. - Deszy Könyvajánlója
04.18. - Angelika blogja
04.20. - Sorok Között extra állomás
04.23. - Dreamworld extra állomás
04.25. - CBooks

Nyereményjáték:

Ki ne szeretné a Beatles kultikus dalait? :) A könyvben bizony ezek is szerepet kapnak, Carter ugyanis szeret idézni a dalok szövegeiből, vagy éppen belecsempészni a címeket a beszélgetésekbe.

A mostani játékunk is Carter cuki szokásához kapcsolódik. Minden blogon találtok egy idézetet valamelyik Beatles slágerből, a feladatotok, hogy beírjátok a Rafflecopter doboz megfelelő sorába, hogy mely dalból származik az idézet.

Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Kérjük, hogy levelünkre 72 órán belül válaszoljatok, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk! A kiadó csak magyarországi címre postáz.

You know I love you
I'll always be true
So please, love me do
Whoa, love me do
Someone to love, somebody new
Someone to love, someone like you

a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése