2016. április 9., szombat

Blogturné #152 - Abbi Glines: Te vagy nekem a remény

Miért: Abbi Glines.

Tartalom: Cage York egy jóképű baseballjátékos nagyravágyó tervekkel és reményekkel. Igazi vagány srác, aki imádja a nyüzsgő várost, a napfényt és a szép lányokat. Ám az álmai hamar szertefoszlanak. Egy ballépése miatt a hőn áhított karrier helyett Sea Breeze-től távol ragad egy farmon. Az izgalmas és pörgős hétköznapokat felváltja az egyhangúság. De Cage nem sokáig búslakodik, mert már odaérkezésekor felkelti az érdeklődését egy csinos barna lány.

Eva Brooks élete szinte mesébe illő volt. Mindig a kitűzött cél felé haladt, és el is érte azt. Szerelmével együtt tervezgették a jövőt. Ám egy nap levelet kap, melyben vőlegénye, Josh elbúcsúzik tőle… örökre.
A csalódott Cage és a megtört szívű Eva találkozása nem indul zökkenőmentesen. A lány, úgy tűnik, kezdetben utálja a fiút. Eva próbál bezárkózni, és megvédeni magát egy esetleges újabb csalódástól. De Cage nem adja fel, minden alkalmat megragad, hogy a lány közelében lehessen. És ahogy az idő halad, Eva is rájön, hogy mindketten új reményt adhatnak a másiknak. Végül az egymás iránt érzett szenvedély lassan minden kétségüket eloszlatja. De képesek lesznek végleg maguk mögött hagyni a múltat? És ami talán még fontosabb: le tudnak mondani terveikről, vágyaikról a szerelemért? (Maxim)

Vélemény: Ezúttal is egy TOP 10-es lista keretin belül szeretném nektek értékelni ezt a könyvet, mivel kicsit meguntam az egybefüggő kritikák írását, és most ezzel szeretném feldobni a blogot, emlékeim szerint régen volt már, hogy ilyen jellegű kritikában foglaltam volna össze nektek, miért is tetszett a legújabb Abbi Glines könyv :)

1. Abbi Glines - Sokan tudhatjátok, hogy nagyon szeretem a könyveit, mert könnyed, szerethető stílusban ír, és olyan történeteket mesél el, amelyek engem kifejezetten szórakoztatnak. Nem markol sokat, nem kell tőle egy világmegváltást várni, de eddig, hála az égnek, lényegesen kevesebb olyan könyvet tudok tőle megemlíteni, amit ne szerettem volna, mint olyat, amit viszont imádtam.

2. Cage York - Ugyan az előző részben nem voltam odáig érte az önző viselkedése miatt, amivel magához szerette volna kötni Low-t, a Te vagy nekem a reményben sokat változott a fejemben a róla kialakult kép, na meg a negatív vélemény is. Bár a baseball-os szál vele kapcsolatban nem lett igazán kibontva, az viszont igen, hogy hogyan változtatja meg a cowboyként töltött idő. Amennyire nemtörődömnek ismerhettük meg korábban, annyira ékesen bizonyítja most a totális ellenkezőjét. Érdekes, vicces, bár egy kicsit túl hirtelen haragú karakter, aki imád mindent félreérteni, és emiatt játszani a sértődöttet.

3. Eva Brooks - A női főszereplőnkkel én eleinte nem voltam kibékülve. Olyan volt, mint egy drámakirálynő, akik körül csak lábujjhegyen lehet közlekedni, mert szegény annyira szenved, hogy azt el nem tudom nektek mondani... Én megértem, hogy gyászol a könyv igen jelentős részében de ez vajon feljogosítsa arra, hogy olykor kifejezetten bunkón viselkedjen másokkal? Ebben nem vagyok biztos. Ettől függetlenül, amikor végre elkezdett megváltozni, akkor sikerült megszeretnem, mert egyébként egy nagyon aranyos csaj, csak... Időre van szükség, mire a profi jégkirálynő máz leolvad róla. Utána már egészen a szívemhez nőtt, azt kell mondanom. Főleg a szarkasztikus humora tetszett benne nagyon, kifejezetten élveztem a Cage-dzsel folytatott vitáit, már amikor épp nem teljesen értelmetlen dologról folyt a szóváltás.

4. Mr. Brooks - Eva édesapját egy dologért emelném ki ez pedig az, hogy nagyon emlékeztet a Nikki nyomában főszereplőjének, Chase-nek a nagyapjára. Egy nagyon fegyelmezett ember, akinek tényleg a föld és az állatok jelentik a mindent, na meg persze a lánya, de azért az is igaz, hogy nem az a fajta, aki szeretne tojáshéjon járni. Remek kontrasztot alkot Cage-dzsel szemben, mivel őt nem olyan könnyű levenni a lábáról. Cage-nek igenis meg kell küzdenie azért, hogy a férfi elfogadja, mint Eva udvarlóját, és lehet, hogy ezzel egyedül vagyok, de nekem kifejezetten tetszett ez a vonal.

5. Félreértések sorozata - Ez adja tulajdonképpen az egész könyv gerincét, ugyanis a cselekmény 99 százalékban abból építkezik, hogy a főszereplőink eldumálnak egymás füle mellett, és indirekt módon a lehető legfélreérhetőbb szituációkba sodorják magukat, ami matt aztán jóízűeket lehet veszekedni. Az ilyesmi egyébként vagy tetszik valakinek, vagy nem, szerintem elég jó komikumforrás tud lenni, de tény, hogy Glines ezt egy kicsit túltolta ebben a részben, ugyanis szinte minden tizedik oldalra jut egy félreértés, ami majd' 300 oldalnál nem kevés, lássuk be. 

6. Romantika - Nincs túlzásba víve, bár a történet vége - nem meglepő módon - szerintem elég rózsaszínre sikerült. Cage és Eva között sokkal inkább a szexuális vonzalom dívik, mintsem a lelki kötődés, de ebben az esetben én ezt nem rónám fel hibának, ugyanis a történetnek amolyan egynyári szerelem íze van, és ahhoz szerintem ez kifejezetten jól passzol. 

7. Erotika - Ebben a részben, az eddigiekhez viszonyítva rengeteg erotikus rész van, én itt éreztem meg először a sorozat NA-jellegét. Egyébként határozottan nem rosszak ezek a részek sem, én kimondottan jól elvoltam velük, bár néha azért úgy voltam vele, hogy ezt vagy azt akár át is ugorhatnánk, a cselekmény nem nagyon érezné meg. Ettől függetlenül, nem volt okom panaszra, sokkal de sokkal rosszabb erotikus jelenetet is olvastam már életemben. 

8. Vidéki hangulat - Szerintem ez volt a legerősebb pozitívuma a könyvnek, ugyanis nagyon jól átjött belőle az a tipikus, amerikai ranch hangulat. Cage rengeteget foglalkozik a tehenekkel, ugyebár - hiszen ezért kerül a Brooks családhoz -, de ez nem csak egyszeri említés szintjén van benne a történetben, hanem folyamatosan jelen van, és nagyon jót tesz az egésznek.

9. Sok mellékszereplő - Rengeteg karakterrel ismerkedhetünk meg ebben a részben, de közülük, természetesen, nem mindenki fog saját kötetet kapni. Közülük a legemlékezetesebb számomra Rock és a felesége, Trisha, akiknek történetével lezárul majd a Sea Breeze sorozat. Szerintem kifejezetten érdekes lesz látni, hogy vajon honnan indultak, s miként jutottak el odáig, hogy amikor mi megismerjük őket, már házaspárként élik az életüket.

10. Lesz folytatása - Cage és Eva még egy kötetet kap majd a sorozaton belül, a fülszöveg alapján ebben már sokkal inkább előtérbe kerül a baseball, és voltaképpen ez adja majd a fő konfliktusforrást. Én személy szerint nagyon várom :)

Kedvenc karakter(ek): Cage, Eva, Jeremy
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/9

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Margitta Nóra
Kiadta: Maxim Kiadó
Év: 2016
Oldalszám: 276
Sorozat: Sea Breeze (#3)


Résztvevő blogok listája:

04/07 Kelly & Lupi olvas
04/09 CBooks
04/11 Deszy könyvajánlója
04/13 Angelika blogja
04/15 Dreamworld
04/17 Kristina blogja

Nyereményjáték:


Mostani játékunk során megismerkedünk a farmerélet legjellemzőbb kellékeivel és állataival. Minden állomáson találtok egy linket, melyet megnyitva egy puzzle-t kell kiraknotok, s az összeállt képen látható tárgy megnevezését vagy állat fajtáját be kell írnotok a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Ha minden állomást teljesítettetek, esélyetek nyílik megnyerni a kiadó által felajánlott regény három példányának egyikét.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése