2015. augusztus 1., szombat

Blogturné #73 - Laureline Paige: Megtalállak még

Miért: Megtetszett a fülszövege.

Tartalom: New York szívében, egy toronyház elegáns irodájából nyíló titkos szobában veszélyes egyezség születik. 
A lány szemtelenül fiatal, intelligens és rámenős. Nappal egyetemista, éjjel felszolgáló egy bárban. 
A férfi sármos, makacs és célratörő, csak a mások feletti korlátlan hatalom hozza lázba. 
A lánynak sürgősen pénzre van szüksége, a férfi tisztességtelen ajánlatot tesz neki. 
A férfi látszólag mindent tud a lányról, a hatalmában tartja, rendelkezik a teste felett. Alayna Wither az a nő, akit talán még szeretni is tudna. 
A lány azonban sötét titkot őriz; megszállottjává tud válni annak, akit megszeret. Hudson Pierce, a bár új tulajdonosa, multimilliomos szépfiú úgy hat rá, akár a legkeményebb drog.
És a testet-lelket felőrlő hajsza megkezdődik… (Libri)

Vélemény: Amikor elkezdtem olvasni ezt a könyvet, a legelső gondolatom az volt, hogy ez gyakorlatilag a Szürke ötven árnyalatának - amivel, mint tudjátok, igen "jó" kapcsolatot ápolok - soron következő koppintása. Sajnos, ez több szempontból is igaz. Paige a fent említett könyvben fellelhető karaktereket mozgat. Megint adott a gazdag, irányításmániás férfi, aki lényegében megvásárolja a lány szeretetét, de olyan szinten, hogy nekem személy szerint leesett az állam. Értem én, hogy pénz beszél, de a való életben szerintem viszonylag kevés nő menne bele manapság, hogy lényegében egy kitartott nő legyen, mint ahogyan abba Alayna beleegyezik. az egyetlen különbség, hogy a mi női főszereplőnk nem egy szürke egérke, hanem elméletileg egy nagyon is céltudatos nő, de csakis akkor, ha munkáról van szó. Ha a szerelmi életéről... Na, erről majd egy kicsit később. 
Igazság szerint nem volt különösebb bajom a főszereplőinkkel, amin igen csak meglepődtem. Nem mondanám, hogy odáig lettem volna Hudsonért - nekem ez a mindent-megkapok-amit-és-amikor-csak-akarom típusú férfi nem igazán jön be -, de nem is mentem tőle neki az első szembe jövő falnak. Egy dolog zavart csak vele kapcsolatban, hogy még egy első részhez képest is alig tudtunk meg róla valamit. Bízom benne, hogy ez a folytatásokban változni fog valamelyest, mert szerintem ez a történet sok esetben egy karakterdráma szeretne lenni, de mintha az írónő még nem igazán lenne tisztában vele, hogy ezt hogyan lehetne megvalósítani. 
A történetvezetés is rendkívül hasonló, szerintem csak a vak nem veszi észre, honnan is származik az alapanyag ebben az esetben. Ettől függetlenül, a konfliktusforrás például eltér az előző részhez képest, és az is külön tetszett, hogy ennek a szálnak valójában nincs konkrét lezárása, így biztosra vehetjük, hogy a folytatásban is lesz szerepe, reményeim szerint nem is kevés, mert ezzel sikerült megnyernie magának. Mondom ezt úgy, hogy Hudson anyjánál kiállhatatlanabb, önzőbb, és bizonyos értelemben elmebetegebb nőt már régen nem láttam. Olyan számító, lenéző, és sok szempontból gyomorforgató húzásai vannak néha, hogy kedvem lett volna fejbe verni egy tompa tárggyal, így küldve át őt a másvilágra.
Éppen ezért, komolyan hittem benne, hogy utálni fogom ezt az egészet, majd néhány oldallal később rájöttem, hogy mégsem. Ezt a pálfordulatot pedig annak a remek csavarnak köszönhetjük, hogy a főszereplőnk Laynie tényleg nem normális. Ő maga szúr a belső monológjaiba olyan apró utalásokat a saját elmeállapotára vonatkozóan, amikből tudni lehet, hogy nem egészen kerek ez a történet. Igaz, most még csak apró jelzéseket látunk benne elsősorban - mint egy távolságtartási végzés, vagy az egyik pillanatban még túlságosan is aggódó báty, aki a következőben gyakorlatilag kidobja a testvérét az életéből -, de gondolom, ez is a folytatásokban fog kicsúcsosodni. 
Bár erotikus regényről van szó - és ennek megfelelően irreálisan gyorsan eljutunk az első ilyen jellegű jelenetig -, mégsem éreztem soknak, vagy túlzónak az ilyen jellegű részeket, annak ellenére, hogy azért akad belőlük igen szép számban. Paige jó, és nem közönséges stílusban írta meg ezeket a részeket, remélem, emellett a jó szokása mellett később is kitart majd. 
Szürke-rajongóknak kötelező darab, de azoknak is adhat egy kellemes olvasmányélményt, akik hozzám hasonlóan, finoman szólva sem rajonganak a szériáért. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy engem lepett meg a legjobban a tény, hogy nem kaptam agyvérzést a ténytől, hogy egy az egyben egy koppintást olvashattam. Nekem ezerszer jobban tetszett, mint az eredeti, és nem azért, mert hiányzik belőle a BDSM-vonal.

Kedvenc karakter(ek): Jack
Gyűlölt karakter(ek): Sophia
Pont: 7/10

 Alapok: 

Nyelv: magyar
Fodította: Horváth M. Zsanett
Kiadta: Libri Kiadó
Év: 2015
Oldalszám: 348
Sorozat: Fixed (#1)

http://4.bp.blogspot.com/-4ChWXA5RQCo/Vbi2cbYTFXI/AAAAAAAAD60/wR9Tz6EC8NU/s1600/fixedonyoum.jpg

Résztvevő blogok listája:

1. 07.27. - Kristina blogja
2. 07.28. - Angelika blogja
3. 07.29. - Kelly & Lupi olvas
5. 07.31. - Insane Life
6. 08.01. - CBooks
7. 08.02. - Zakkant olvas
8. 08.03. - Könyvszeretet

Nyereményjáték:  

Minden állomáson egy-egy szereplő nevét rejtik el a bloggerek a bejegyzésekben. Nektek az lesz a dolgotok, hogy megkeressétek  azokat és a rejtvény megfelelő sorába beillesztve a blogturné végén a fő megoldást beírjátok a rafflecopter dobozába.
A helyes megfejtők közül három példányt fogunk kisorsolni Laurelyn Paige: Fixed on you - Megtalállak még c. könyvéből.

Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11800354_10203209867166298_87781489356610656_n.jpg?oh=38b4281fd235a5048229911aea919c25&oe=5641DF54

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése