2018. június 13., szerda

Blogturné - Tillie Colt: Ezer csók

Miért: Megtetszett a fülszövege.

Tartalom: Egy csók egy pillanat.

De ezer csók élethosszig kitart.

Van egy fiú.

És van egy lány.
A szerelem egy pillanat alatt szövődik köztük, de egy évtized, míg kibontakozik.
Ezt a szerelmet nem képes felbontani sem a távolság, sem az idő.
Ez a szerelem örökké tart. Legalábbis ők így hiszik.
Amikor a tizenhét éves Rune Kristiansen visszatér szülőhazájából, Norvégiából az álmos georgiai kisvárosba, Blossom Grove-ba, ahol még gyerekkorában összebarátkozott Poppy Litchfielddel, a fiút egyetlen gondolat gyötri: a lány, aki lelki társa, aki megígérte, hogy hűségesen megvárja, amíg ő visszatér, vajon miért szakított vele mégis szó nélkül?
Rune szíve két éve összetört, amikor Poppy megnémult. Mire Rune megtudja, mi az igazság, rájön, hogy a legnagyobb szívfájdalom csak ezután éri majd… (Twister)
Vélemény: Azt hiszem, büszkén jelenthetem, hogy egy újabb Best of-fal gazdagodott a gyűjteményem, mert egyszerűen imádtam ezt a történetet. Azt viszont leszögezném, hogy ha valakinek rossz kedve van - mint mondjuk nekem általában június elején a vizsgák, illetve az egyik nagypapám elvesztésének évfordulója miatt -, akkor inkább kerülje Rune és Poppy történetét, mert csak még inkább le fogja hozni ez a történet az életről. Bár nem éri el számomra a Forbidden szintjét, ami ebben alighanem az abszolút csúcstartó nálam, de nagyon-nagyon közel van hozzá. 
Noha a téma közel sem azonos, ez a könyv is telis-tele van mély érzelmekkel, amik szinte leolvadnak a lapokról. Engem picit már ez is megviselt, nem azért, mert rossz lett volna, hanem mert ilyenkor mindig átveszem az adott regény hangulatát - és ennek például több napnyi letargiát köszönhettem -. Ám számomra ez annak a jele, hogy jól választottam. Nagyon is. 
Poppy gyerekkori karaktere egyszerűen übercuki. De nem az idegesítő, hanem az aranyos módon, az unokanővérem kisebbik lányára emlékeztetett engem, aki ugyan még csak három éves, de a maga módján ugyanilyen kis beszédes (már amennyire ez egy ilyen idős gyerektől elvárható), és egyszerűen ontja magából a szeretetet mindenki felé, aki erre csak egy kicsit is vevő. Valahogy így cserkészi be a lány Rune-t, hiszen a közvetlensége és a bája mindenkire hatást gyakorol, így a magát magányosnak érző fiúra is. Engem pillanatok alatt levett a lábamról, na. 
Lehet, hogy egy kicsit cheesy, ahogy végül a barátságuk szerelembe fordul - gondolok itt az üvegre és a papírszívekre -, de én még ezért is oda-vissza voltam, mert úgy éreztem, hogy igen! Végre! Megérdemlik! Hurrá! És a többi és a többi. Aztán, egy ponton jött a fordulat. 
Rune két év távollét után visszatér Amerikába, és már nem éppen azt találja ott, amire számított. Nekem ez a könyv innentől vált érzelmi hullámvasúttá, és egyre gyakrabban kaptam a papírzsebkendő után - még szerencse, hogy épp itthon voltam, a munkahelyemen nehezebben tudtam volna kimagyarázni, hogy miért kisírt szemmel megyek be dolgozni -, de erre is csak azt tudom mondani, minden egyes pillanata megérte. Ha az embernek csak úgy pityeregni van kedve, ez a regény akkor is jó választás, mert tuti kicsikar belőle nem egy könnycseppet. 

Kedvenc karakter(ek): Rune, Poppy
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/20

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Bozai Ágota
Kiadta: Twister Média
Év: 2018
Oldalszám: 464
Sorozat: -



Résztvevő blogok listája:

06.05. – Angelika blogja
06.07. – Könyvvilág
06.09. – Kristina blogja
06.11. – Sorok között
06.13. – CBooks

Nyereményjáték:

A blogturné valamennyi állomásán egy-egy, a mozivásznon megelevenedő irodalmi alkotás híres csókjának pillanatát ábrázoló képet találtok. A Ti feladatotok, hogy a rafflecopter megfelelő sorába beírjátok az adaptáció alapjául szolgáló mű szerzőjének nevét.Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése