2018. június 16., szombat

Blogturné - Rachel Van Dyken: A csábítás szabályai

Miért: Rachel Van Dyken.

Tartalom: Minden ​szabályt megszeg, hogy övé legyen a lány. Miután egy baleset véget vet profi sportolói karrierjének, Ian Hunter visszatér az egyetemre – és készen áll arra, hogy egy újfajta játékban vegyen részt. Az ő agyából pattan ki a Szárnysegéd Bt. gondolata, ami, szájról szájra terjedő sikeres és titokzatos szerelmi tanácsadó szolgáltatást nyújt a szerelemre éhes lányoknak. Amikor Blake Olson jelentkezik, hogy igénybe vegye a Szárnysegéd Bt. szolgáltatásait, Ian megismeri minden idők legreménytelenebb ügyfelét. A slampos sportruhákban és tangapapucsban pompázó Blake-nek csodára van szüksége ahhoz, hogy megszerezze a kiszemeltjét. Csak egy profi randiguruval van rá esélye. Ian tudja, hogy a tanácsai és az átváltoztató munkája nyomán Blake is sikerrel járhat. Ám ahogy a lány lassan átváltozik, Ian rájön, hogy komoly veszély fenyegeti az első számú alapszabályát… Ne ess bele az ügyfélbe! Frappáns és szenvedélyes szerelmi történet, amiből az olvasó a fejét fogva döbbenhet rá a férfi és a női gondolkodás különbségeire. Bájos, pajkos, humoros. (Könyvmolyképző)


Vélemény: Nem tudtam megállni, és a könyv elolvasása után belelestem a Passionflix filmfeldolgozásába is. Azt kell mondjam, hogy összességében az adaptáció korrekt, mármint szépen követi a regény cselekményét, egészen jól vissza is adja azt, viszont... Lehet, ezzel én vagyok így egyedül a föld kerekén, de szerintem Nick Bateman-hez egy kicsit sem passzol Ian karaktere. Ezzel ellentétben például az Ugly Love Miles-ához én is telitalálatnak tartom a srácot, de itt nekem sorozatosan kilógott a lóláb. 
Ezt magamban azzal magyaráztam, hogy Ian egy nagydumás csávó, amit szerintem a színész nem igazán tudott átadni. Hiába voltak ott az olykor talán egy az egyben a könyből átemelt párbeszédek (ezt most csak azért nem mondom biztosra, hogy így volt, mert magyarul olvastam a könyvet, és nem néztem bele az eredeti szövegbe), számomra kicsit hiteltelen volt. De mondom: lehet, hogy ezzel egyedül nekem volt problémám. 
A Blake-t alakító színésznővel nem volt bajom, szerintem ő elég jól hozta az elvárhatót, bár szerintem a slamposságát nem mindig tudták átadni. Bár, ez valahol egy tipikus hollywoodi dolog, a "nem szép lányt" is mindig csinos, szép színésznőkkel játszatják el, ugyebár. De ez van, ezt kell szeretni. :) 
Ez a könyv számomra összességében olyan hatást keltett, mintha újrázták volna az Alku című könyvet Elle Kennedy-től, azzal a különbséggel, hogy itt Ian és a haverjai egy egész "iparágat" húzta fel arra, hogy az egyetemen segítenek párt találni a szerencsétlenkedő diákseregnek. Ez a húzás nekem mondjuk tetszett, bár bevallom, azért ha józanul gondolkodom, ez egy finoman szólva is irreális ötletnek tűnik a szememben, de ettől még jókat lehetett rajta nevetni. Van  benne egy pici abszurditás, de épp csak annyi, hogy azért még élvezhető legyen a dolog. Viszont, éppen ezért, nem is nagyon tudom, hogy mit mondhatnék el a történetről, amit ezek alapján ne tudnátok magatoktól kitalálni. Mondjuk az tény, hogy itt minden szereplő szerethető szerintem, ellentétben az Alkuval, ahol Gavin-től én sokszor a falat kapartam, hogy mégis hogy lehet akkora idióta és barom, mint amekkora. Szóval egy szép nagy piros pont az írónőnek. 
A sztori egyszerre vicces, és cuki, a romantikával sem volt nagy gond - egészen a kötelező túltolásig a végefelé, amikor már minden messze túl tökéletes és rózsaszín az én ízlésemnek -, szóval Van Dyken hozta azt a színvonalat, amit annak idején megszokhattunk már tőle. 

Kedvenc karakter(ek): Blake
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/8

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Sándor Alexandra Valéria
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 306
Sorozat: Wingmen Inc. (#1)

Résztvevő blogok listája:
06.10. -Kelly & Lupi olvas
06.12 - Angelika blogja
06.14. - Deszy könyvajánlója
06.16. - CBooks
06.18. - Kristina blogja
06.20. - Könyvvilág
06.22. - Dreamworld
06.24. - Sorok között


Nyereményjáték:

Justene AlpertA Passionflix jóvoltából film is készült Rachel Van Dyken regényéből! De kik is szerepeltek benne? A mostani játékunk kissé talán nehéz lesz, de tudjuk, hogy megoldjátok! Minden állomáson találtok egy képet az egyik színészről, a feladatotok, hogy beírjátok a rafflecopter dobozba a színész nevét, és hogy mely karaktert alakította. Például: Mekk Elek - Jakab Sok sikert! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésükre a megküldött értesítő levélre válaszolni. Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz.
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése