2018. december 3., hétfő

Blogturné - Penelope Ward: A legkedvesebb szomszéd

Miért: Penelope Ward. 

Tartalom: Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?

A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.

Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.

Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni. (Könyvmolyképző)

Vélemény: Noha a könyvet elvileg önálló regényként is lehet olvasni, én ajánlom, hogy aki még nem tette meg, ezelőtt kerítsen sort a Legdrágább mostohabátyám kötetre, mert a kettő valójában tökéletesen összeillik. Bár az ember sajnálja Chelseat a történtekért (én már az előző részben is így voltam vele, bármennyire is imádtam Greta és Elec párosát), nem igazán tudja elítélni az exét. Sajnos, ami velük történt, az bármelyik másik párral is megtörténhetett volna. Plusz, hálát adhatunk az égnek, amiért Ward megalkotta Damien karakterét Chels számára. 
Már párszor írtam a férfi-nő barátság témaköréről, több könyv kapcsán is, így most nem ismételném magam, csak annyit mondok, hogy szerintem itt a barátság csak rövid ideig működött... Nagyjából öt percig, amíg a férfi segít szegény, összetört szívű leányzónak létrehozni egy randioldalon használható profilt. 
Innentől kezdve szinte kézzel fogható a kettejük közötti folyamatos feszültség. Nem véletlen, hogy ez különböző pontokon egyszerűen kirobban. Az viszont elvitathatatlan, hogy tényleg próbált Chelsea barátja lenni, más kérdés, hogy szinte leugrik a lapokról, hogy mennyire nem tud magán uralkodni a szőkeség közelében.  
Damien, próbálkozhat bármilyen távolságtartóan viselkedni, és barátként kezelni a szomszédját, egyszerűen képtelen rá. Hasonlóan erős kémia volt köztük, mint Elec-ék között, annyi különbséggel, hogy etéren köztük nincs igazából akadály... De azért a hősünk, biztos, ami biztos alapon, kreál egyet. Mert miét ne? 
Viszont, volt egy dolog, ami kapcsán picikét berágtam Chelsea-re. Damien-nek, mint minden pasinak, szintén van egy exe, akivel félig-meddig még tartja a kapcsolatot a közös kutyáik miatt. Ő Jenna, aki egy elképesztően unszimpatikus nő, én ezt elismerem, az viszont picit zavart, hogy még mielőtt kinyitotta volna a száját, Chels már leszólta magában, amiért a nő nem egy bombázó. Mintha a szomszédjának muszáj lenne csak külső alapján csajt választani... Most komolyan? 
Az egész történet nagyon aranyos. Szerettem a pattogós dialógusokat kettejük között, de ugyanez elmondható volt akkor is, amikor megismerhettük Damien öccsét, Tylert, aki egyszerűen cuki. Nem tudom, neki kanyarít-e valamilyen történetet az írónő, de nagyon szeretném, mert pillanatok alatt megkedveltem a kissé kaján fiatalembert. Oké,van benne minimális dráma, ezt nem vitatom el tőle, de ezt leszámítva, inkább mondanám jópofának és viccesnek, néhány egészen forró, és néhol zavarbaejtő jelenettel körítve. Én csak ajánlani tudom, mert maximálisan odatehető a Stepbrother Dearest mellé. 


Kedvenc karakter(ek): Damien, Chelsea, Tyler
Gyűlölt karakter(ek): Jenna
Pont: 10/10

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Kereki Noémi Valentina
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 352
Sorozat: -


Résztvevő blogok listája:

12.01 Kelly és Lupi olvas
12.03 CBooks
12.05 Dreamworld extra
12.07 Deszy könyvajánlója
12.09 Sorok között
12.11 Kristina blogja
12.13 Sorok között extra


Nyereményjáték:


A regény fontos mellékszereplői a kutyusok, ezért a játékunkban is szerepet kapnak. Ismerjétek fel a kutyamániás sztárokat, és írjátok be a nevüket a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni az értesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

a Rafflecopter giveaway

1 megjegyzés: