2018. július 23., hétfő

Blogturné - Laurelin Paige: Chandler

Miért: Sorozatfolytatás.

Tartalom: Jó vagyok az irodában tárgyalás közben, de még jobb vagyok a hálószobában. Sokkal jobb. Már az első találkozáskor lekerül a bugyi bármelyik nőről, akit falrengető orgazmusban részesítek, mielőtt beteszem a taxiba. Vagy akár három orgazmusban is. De többet nem kap, mert még tervezgetni kezdi a jövőt. Az nem nekem való.
Legalábbis eddig nem volt nekem való.
Genevieve Fasbenderig. Öt éve ő az első nő, akivel egy egész éjszakát szeretnék eltölteni. És ő az első nő, aki azt mondta nekem, hogy nem én vagyok számára az ideális, akárhányszor elégítem is ki. Ez a nő rámenős, merész és pokolian makacs, és nagyon magasra teszi a mércét.
De Genevieve Fasbender még nem tudja, mi vár rá… (Insomnia)

Vélemény: Nem lettem annak idején a Fixed-széria maximális rajongója, de nem is tartottam akkora hulladéknak, vagy ehhez hasonló, éppen ezért vágtam bele az utolsó kötetbe, ami Hudson testvérét, Chandlert helyezi a középpontba. Ezzel még önmagában nincs is semmi gond, de mivel a történet az ő szemszögéből kerül bemutatásra, a végeredmény... hát közel áll a katasztrófálishoz. Az már a Hudson alapján is erősen sejthető volt, hogy Paige-nek nem erőssége az ellenkező nem de itt... na itt ez már végképp kínos lett. Béna az egész, és ezen az sem könnyít, hogy a főhősünk egy idióta. 
Azzal semmi baj, hogy elvileg ő egy hősszerelmes típus, aki könnyen szerelembe esik, azzal viszont igen, hogy a szerelem érzése annyitól alakul ki benne, hogy meglát egy jó nőt, és lehetőleg, még aznap megfekteti, mint például a kötet elején Genny-t. Gyakorlatilag Chandler egy másodperc alatt megy át dominánsba, csak azért, mert a lány - hogy joggal, vagy sem, ezt rátok bízom -, de nem dobja magát hanyatt a férfi ágyban nyújtott képességeitől.Lehet, hogy csak én vagyok így ezzel, de szerintem ez pont annyira hiteles, hogy semennyire.
Mondjuk Genny-ben éppen ezt szerettem, hogy nem adja be a derekát olyan könnyen. Lehet, hogy élvezi a szexet, de ettől még nem lesz azonnal Chandler híve, hanem kelleti magát, és szemtelenül húzza az agyát. Ezzel egy üde színfoltja lett a könyvnek. 
A könyv nagyon rövid, és ehhez mérten szerintem túl sok benne a szexjelenet, annál is inkább fura, vagy talán inkább zavaró, mert épp azt erősíti meg bennünk, hogy az egész kapcsolat nem alapul máson, csak a szexuális vágyon. Ez pedig, bármennyire is azt próbálja belénk sulykolni a könyv, hogy ez bizony elég az egy életen át tartó boldogsághoz, ez valójában nem igaz. Plusz, a szexen kívüli történetszál Genny apjának cégével inkább volt erőltetett, mint a korábbiak logikus folytatása. Értem, hogy Hudson még mindig egy megalomán fazon, de ettől még az egész teljesen indokolatlannak tetszett. 
És, mint utánanéztem, lesz még egy rész, ami idén júniusban jelent meg Amerikában, ez azonban visszatér Alayna és Hudson párosához, így nem igazán tudom, mire számíthatunk majd. 

Kedvenc karakter(ek): Genny
Gyűlölt karakter(ek): Chandler,
Pont: 10/6

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Horváth M. Zsanett
Kiadta: Insomnia Könyvek
Év: 2018
Oldalszám: 284
Sorozat: Fixed (#5)


Betonka Wass fényképe.

Résztvevő blogok listája:

04.20. - Betonka szerint a világ
04.22. - CBooks
04.24. - Kristina olvas

Nyereményjáték:


Mivel a történet a Fixed sorozat ötödik része, nyereményjátékunk is ehhez a sorozathoz kapcsolódik
Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Mivel foglalkozik Alayna Winters, mikor Hudson Pierce-szel megismerkedik?
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése