2018. július 15., vasárnap

Blogturné - J. Daniels: Nyolcbetűs szavak


Miért: Megtetszett a fülszövege.


Tartalom: Talán még senkinek sem fordult akkorát az élete, mint Sydney Paige-nek, amikor téves számot hívott. Csak meg akarta mondani a magáét a pasinak, aki összetörte a legjobb barátnője szívét, ehelyett minden elfojtott dühét egy vadidegen nyakába zúdította. Most pedig az egész világ a feje tetejére áll, mert a fickónak esze ágában sincs kiszállni a vonalból.

Brian Savage olyan életet élt, amit teljes szívéből utált – amíg Sydney vad kirohanása ki nem rántotta a mókuskerékből. A szexi hangú nő hamarosan a szívébe és az ágyába is utat talál, csakhogy Briannek súlyos titkai vannak, és minnél közelebb engedi magához Sydet, annál nehezebb megvédenie őt múltbéli hibáinak következményeitől… (Insomnia)



Vélemény: Nem voltak különösebb elvárásaim ezzel a könyvvel szemben. Az alapja nagyon viccesnek tűnt, ezért is gondoltam, hogy belevágok, és, bár vannak problémáim ezzel a történettel, összességében nem bántam meg, hogy elolvastam. 
Kezdjük azzal, hogy Sydney férje egy irgalmatlanul nagy seggfej. De tényleg. Az a fajta, akinek kedvem lenne beverni a képét. És nekem nem feltétlen azzal van problémám, hogy ő adja ki a lány útját, mert nézzünk szembe a tényekkel: van ilyen. Ugyanakkor az, ahogyan megteszi, számomra már súrolja a pofátlanság határát. 
Nem hittem volna, hogy valaha ezt fogom mondani, de nekem Brian karaktere egy kicsit sok volt már. Daniels túl sok mindent szeretett volna beleépíteni a jellemébe, amitől szerintem olykor már inkább volt szánalmat ébresztő az ő szemszögét olvasni - ami egyébként meglepően jó lett, nem éreztem nőiesnek, bár szerintem ez most inkább a fordító, Babits Péter érdeme lehet -, mint érdekes, vagy izgalmas. Bevallom: a fülszövegben is emlegetett telefonbeszélgetésen betegre röhögtem magam. Pici spoiler: a könyv mutat némi párhuzamot a Skorpió fullánkjával, ám a megközelítése teljesen más, és ez engem kicsit le is taglózott valahol. Brian ugyanis egyáltalán nem tűnt olyannak, aki rászorulna arra, hogy olyasmit tegyen, amihez igazából nem füllik a foga (és most nyilván nem arra gondolok, hogy egy szörfös boltban dolgozik eladóként. Persze erre is kapunk egy magyarázatot, ami nem lett rossz, de azért picit erőltetettnek éreztem. Főleg azért, mert az írónő görcsösen igyekszik mindent olyan homályosnak beállítani a főhőssel kapcsolatban, miközben már az első félmondatból ki lehet találni, hogy mire megy ki az a bizonyos játék. 
Sydney nagyon aranyos kiscsaj, tetszett, ahogy próbált magára találni a szakítás után. Bevallom, az a telefonhívása fergeteges volt. Betegre röhögtem magam rajta. Az is tetszett, hogy ezután nagyon hosszú ideig csak telefonon keresztül érintkeztek, szóval tényleg arról volt szó, hogy megismerjék egymást. Jók voltak a párbeszédek, és szerintem még a kissé erotikusabb telefonbeszélgetéseik is működtek, még jobban is, mint számítottam rá. 
Nyilván, a találkozásuk elkerülhetetlen volt, és nem is lett rosszul megírva, de basszus, ezután szinte nem is nagyon volt más a szexjeleneteken kívül, ez pedig picit rontott nekem az élményen. Értem én, hogy Daniels úgy érezhette, be kell hoznia a lemaradását, de... túlzásba esett. Még jobban, mint a drámánál, pedig azt is sikerült olykor a csillagok magasságába tolnia. 
Mellékszereplők közül én Torit, Sydney barátnőjét, illetve Jennat, Brian testvérét emelném ki. mindketten megkapják majd a saját köteteiket, már lehet is tudni, kikkel jönnek majd össze, és bevallom, én nagyon várom. Még három páros történetét várhatjuk,és mindegyik érdekesnek ígérkezik a maga módján (engem személy szerint Jenna-é érdekel a legjobban). 

Kedvenc karakter(ek): Brian, Syd, Tori, Jamie
Gyűlölt karakter(ek): Marcus (mi volt ez a pasi? Komolyan)
Pont: 10/8

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Babits Péter
Kiadta: Insomnia Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 540
Sorozat: Dirty Deeds (#1)

Beatrix Szatmári fényképe.

Résztvevő blogok listája:

07.08. Könyvvilág
07.12. CBooks


Nyereményjáték:

A főszereplőnk, Sydney a szakítása után egy időre pincérnek áll be dolgozni a legjobb barátnője mellé. A mostani játékunkon is ezen a szálon indulunk el, minden blogon egy olyan könyvszereplő nevét találjátok, aki szintén pincérként vagy pultosként dolgozik, a dolgotok pedig mindössze annyi, hogy kitaláljátok, melyik könyvben szerepel. A rafflecopter dobozba tehát a könyv íróját és címét várjuk. Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Jackson James (Jax)
a Rafflecopter giveaway


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése