2018. június 30., szombat

Blogturné - Rachel Gibson: Az én pasim


Miért: Sorozatfolytatás.


Tartalom: Ami Vegasban történik, az nem mindig marad ott, ahogy azt Rachel Gibson a New York Times bestsellerszerzője csodaszépen demonstrálja ebben a szellemes, szexi románcban. Az én pasim... egy sikeres esküvőszervezőről szól, akinek élete a feje tetejére áll, miután a férfi, akihez egykor, egy gyorsan lezavart Las Vegas-i szertartás keretében, meggondolatlanul hozzáment, váratlanul újra berobban az életébe. A regény tömör gyönyör: a szellem, a szív és az érzékiség bámulatos harmóniája jellemzi, amely az írónő védjegyének tekinthető. (Athenaeum)

Vélemény: Bár olvastam az előző részt, arról nem számoltam be, mert nem igazán nyerte el a tetszésemet. Nagyon kapkodónak éreztem a cselekményt, és egyik főszereplő karakter se nyűgözött le annyira, hogy késztetést érezzek rá, hogy megemlékezzek róluk. Éppen ezért bíztam benne, hogy a folytatás ennél már csak jobb lehet, és nem is tévedtem. 
Sam története számomra valamivel érdekesebben indult, mint a többieké. Itt ugyanis nem egy kapcsolat kialakulásáról, hanem annak újraélesztéséről olvashatunk. Az Autumn-nal való kapcsolatának alapja egyébként hasonlít arra, mint amit a Lick-ben láthattunk Kylie Scott-nál: itt is egy rögtönzött, nem éppen józan állapotban kötött házasságról van szó, ám itt a felek, jóllehet, született egy közös gyermekük - mintegy, az esküt megerősítendő -, nincsenek együtt. És az igazság az, hogy ebben az esetben én nem tudtam ítélkezni a karakterek felett, hogy így döntöttek. Noha Sam részt vesz a kisfia, Connor életében - akit egyébként valamiért rendszeresen sikerült Connernek olvasnom -, azért egy élsportoló esetében ez közel sem olyan egyszerű feladat. Hogy legyen belőle hétvégi apuka, ha olyankor legtöbbször meccse van? 
Talán nem is csoda, hogy Autumn látszólag ki nem állhatja őt, hiszen joggal érzi úgy - ez persze csak az én véleményem -, hogy Sam nemes egyszerűséggel ráhagyja a gyereknevelés nehezebbik részét. Bevallom, hasonló helyzetben én sem lennék boldog, ha így kellene helytállnom anyaként... Sőt, én a helyében sokkal jobban megizzasztottam volna a férfit, hogy küzdjön még egy kicsit, ha tényleg vele akar lenni, és nem csak a szája jár, mint fiatalabb korukban. 
Mindettől függetlenül, imádtam, ahogy újra egymásra találtak, igaz, szerintem ebben Connor-nak jutott ki az oroszlánrész, ugyanis a kis kíváncsiskodásával direkt, vagy indirekt módon, de folyamatosan arra ösztökélte a szüleit, hogy együtt kell lenniük. 

Ha belegondolunk, ez a történet egy ezerszer lerágott csont, hiszen szinte minden olyan könyvsorozatban, ami több párosról szól, akad legalább egy olyan, ami vagy véletlenül kötött házasságról, vagy a becsúszott gyerekről szól. Számomra egyébként ez egy nagyon rossz tendenciát sejtet, mivel ez azt a hatást kelti az emberben, mintha bármelyik párkapcsolat megmenthető lenne egy nem tervezett terhességgel, vagy ilyesmi. Pedig, azért ez közel sincs ám így, elvégre minden történet más és más, ami az egyik esetben működik az lehet, hogy egyáltalán nem járható út egy másikban. Viszont, ami miatt egyszerűen képtelen vagyok haragudni Gibsonra azért a klisétengerért amit itt felvonultatott, az éppen a három főszereplőnk. Egyikük sem hordoz magában túl sok újdonságot, azonban a köztük lezajló interakciók nagyon jók. Alapvetően élesek és viccesek, de amikor komolynak kell lenniük - például a visszaemlékezések bizonyos pontjain -, akkor igenis megvan bennük az a plusz, amire ilyenkor szükség van. Bár nem hoz semmi újat, az ötödik részhez képest számomra ez egy felüdülés volt, annál is inkább, mert egy délután alatt el lehetett olvasni. 


Kedvenc karakter(ek): Sam, Connor
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/9



Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Szieberth Ádám
Kiadta: Athenaeum Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 320
Sorozat: Hokisok (#6)



Résztvevő blogok listája:

06.24.Angelika blogja
06.28.Kristina blogja
06.30. - CBooks

Nyereményjáték:

A blogturné valamennyi állomásán egy-egy, a 2017-2018-as amerikai jégkorong szezonban aktív játékos teljes nevét kell kitalálnotok a csapat neve és mezszáma alapján.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Anaheim Ducks #36
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése