2018. június 14., csütörtök

Blogturné - Alessandra Torre: Hollywood-i mocsok

Miért: Alessandra Torre.

Tartalom: Cole Masten. Hollywood Tökéletes Férjéből Hollywood Legszexibb Agglegénye lett, miután szupersztár felesége elhagyta. Most minden partiban benne van, és mindenkit megfektet, akit tud. Los Angeles, vigyázz: új rosszfiú van a városban!

Summer Jenkins. Ez én vagyok. Kisvárosi lány, aki a Georgia állambeli Quincyben ragadt. A csirkés kajáim mennyeiek, a pókerasztalnál ki tudok forgatni egy felnőtt férfit a vagyonából, és az érettségi évében közfelkiáltással választottak meg a Legbarátságosabbnak.

Más világban éltünk. Nem is lett volna szabad találkoznunk. Csakhogy Cole Masten elolvasott egy könyvet az én kis városomról. Hat hónappal később pedig leszállt a magángépével a poros kis repterünkön, és magával hozta Hollywoodot.
Azonnal tudtam, hogy ez bajt jelent. A városnak ‒ és nekem is.
Néha az ellentéteknek nagyon nem kellene vonzania egymást. (Könyvmolyképző)


Vélemény: Ha emlékeztek, annak idején nem rejtettem véka alá, hogy Torre: Sötét hazugságok című könyve finoman szólva nem lett a kedvencem. Egy olyan csavarra húzta fel a történetet, amely, bár kétségtelenül ötletes volt, nekem egyszerűen elrontotta az élményt, mert azt a benyomást keltette bennem, hogy nem volt elég bevállalós. Nem mert kockázatot vállalni, és elismerni, hogy a hősnője nem egy szent, stb. Kíváncsiságból estem neki a Hollywood Dirt olvasásának, mert érdekelt, hogy vajon az előző élmény után meg tud-e lepni, tud-e valami mást, valami újat hozni a számomra. 
Ha valaki csak átfutja a fülszöveget, már abból sejtheti, hogy nem kell nagy megfejtéseket várnia ettől a könyvtől. Nincsenek benne akkora fordulatok, mint a Sötét hazugságokban, 
Summer... Ő nemes egyszerűséggel ártatlan. De ugyanakkor elég kettős is a karaktere, ugyanis míg egyfelől cuki, barátkozós, amikor először találkozik a hősünkkel, az csoda, hogy nem küldi el a jó édes anyjába. Ismerős? Ez egy jól bevált klisé, amikor egy lány teljesen kifordul magából, csak azért, mert ellen akar állni a rosszfiú csábításának. És bár tény és való, hogy ezerszer látott dologról van szó, ez nem zavart különösebben. Talán azért, mert a lány kezdetben azzal nyugtatja magát, hogy a férfi felsőbbrendűség-tudata az, ami annyira zavarja, hogy foggal-körömmel, tűzzel-vassal harcolva álljon neki ellent. 
De, akkor már emlékezzünk meg Cole-ról is egy kicsikét, akivel lehet, hogy igazából az volt a problémám, hogy egy nagyon Over The Top karakter. Mindene megvan, ő maga a megtestesült tökély, meg amit akarsz, még a neje is egy közismert bombanő, aki aztán nem állja meg, hogy el ne hagyja. És igazából, bár az indokaink eltérőek, lehet, én se bírtam volna ki egy ilyen férfi mellett, aki túl tökéletes. Említettem már, hogy ettől hülyét tudok kapni? Nyilván, szinte majd' minden NA-regényben tökéletes külsővel operáló férfi karakterek vannak, de Cole valahogy túlmegy a határon. Mindenki leborul előtte, mintha ő lenne az Isten, én meg azon gondolkozom, hogy ne már... Legalább egy picit legyél már emberibb, könyörgöm! Jó, ebben az is benne lehet, hogy engem ez a "színész-vagyok-imádjon-mindenki" dolog mindig is hidegen hagyott, és a legkevésbé sem tudott meghatni. A kapcsolata Summer-rel aranyos volt, de szerintem olykor kicsit túlcukiskodták. Jó, ha valaki szereti a cukormázat, ezt is imádni fogja, én sajnos sokszor csak forgattam a szememet. 
Összességében az a problémám, hogy ez a történet nagyon egysíkúra és kiszámíthatóra sikeredett. Utálni nem fogom, mert annyira azért nem volt rossz, de egy délutáni kikapcsolódásnál nem hiszem, hogy érdemes lenne többet várni tőle. Jobban sikerült mint a Sötét hazugságok, de nem szabad magas elvárásokat támasztani vele szemben. 

Kedvenc karakter(ek): Summer
Gyűlölt karakter(ek): Nadia
Pont: 10/7

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2018
Oldalszám: 472
Sorozat: -


Résztvevő blogok listája:

06.12 Betonka szerint a világ…
06.14 Cbooks

06.16 Kristina blogja

Nyereményjáték:

Ha már a filmkészítésről is szó esik a könyvben, akkor legyen ez a játékunk témája is. Mi a filmkészítés menete?
A filmgyártást 4 fő részre osztják, nektek pedig nem lesz más dolgotok, mint a turné állomásain megtalálni ezeket a részeket és a helyes választ beírni a Rafflecopter megfelelő mezőibe.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése