2014. december 20., szombat

Blogturné #37 - M. Leighton: Rajtad áll


Miért: Megtetszett a témaválasztás.

Bevezető: A felnőtt romantika kedvelőinek ajánljuk figyelmébe M. Leighton - Rajtad áll c. könyvének népszerűsítő blogturnéját. A Könyvmolyképző Kiadónak köszönhetően december 5-én megjelent, a külföldön is népszerű The Bad Boys sorozat kezdőkötete.
A Blogturné Klub 7 bloggere várja olvasóit értékelésekkel, extrákkal és természetesen nyereményjátékkal.

Tartalom: Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő. (Könyvmolyképző)

Vélemény: Őszinte leszek, ez megint egy olyan könyv az életemben, amivel nem igazán tudom, hogy hányadán állok. Egy szempontból nagyon szerettem, mert gördülékeny, emellett  olvasmányos is volt, így könnyen lehetett vele haladni - s ez nem a rövidségéből fakad -, és még az alapötletet is marha jónak találtam, de a tényleges megvalósítással már voltak problémáim. Egyrészt, s ez nem tudom, hogy a fordítás, vagy az eredeti szöveg hibája-e, de néha komolyan mondom, olyan érzésem támadt, mintha egy általános iskolás írta volna ezt a könyvet, ami, ha belegondolunk elég nagy szó, mivel a könyvön nem véletlenül függeszkedik az erotikus jelző - de erre később még kitérek -.
Az ikres ötletet egyszerűen imádtam. Amikor teljesen váratlanul nem csak Cash, hanem Nash szemszöge is megjelent, szó szerint hevesebben kezdett kalapálni a szívem, mivel erre az opcióra a legkevésbé sem számítottam, Olyannyira elkönyveltem magamban, hogy á, biztosan Cash lesz a befutó, hogy amikor megjelent a másik testvér nézőpontja, egyszerűen örültem neki. Végig az járt a fejemben, hogy "Talán mégsem lesz igazam?". A két pasi stílusa nagyon is eltér egymástól, bár én azért Cashre nem sütném rá a rosszfiú jelzőt. Értem én, hogy klubtulajdonos, meg előszeretettel hord feketét, de számomra ez még nem teszi a család fekete bárányává, annál is inkább, mivel a testvére sem egy szent, de nem ám! 
Nash-el akad egy nagyon komoly probléma: egy Marissa nevű lánnyal jár, aki nem mellékesen Olivia unokatestvére. Számomra rendkívül ellenszenves volt az, hogy ennek ellenére mindig csak arról olvashattunk, mennyire oda meg vissza van a főszereplőnk miatt, ilyenkor pedig majdnem minden egyes alkalommal rá akartam ordítani, hogy "Igen? És a barátnőddel mi lesz?". Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én az ilyen viselkedést nemes egyszerűséggel gerinctelennek tartom. Viszont, meglepő módon ez volt az a vonás, amit imádtam Nashben, mivel, bár ő a család jófiúja - legalábbis mindenki annak tartja, még a saját bátyja is -, az ilyen apropók rámutatnak, hogy na, talán most az egyszer fordul a kocka és nem is feltétlen az a rossz, akit mi annak hiszünk. Elvégre Cash előtt nem állnak ilyen komoly akadályok, sőt, ő, a testvérével ellentétben nyílt és egyenes, pontosan megmondja Olivianak mire számíthat tőle. Én pedig az ilyen embereket nagyra értékelem. 
Olivia szenvedését a két fiú között épp a fent említett fiaskó miatt nem értem, úgy csinált, mintha lenne választása. Bár, aki képes lenne hátba támadni a saját rokonát, annak, ha jobban belegondolunk tényleg van választási lehetősége, de az ilyet jobb, ha nem minősítem, mert lehet, hogy puszta dühből betörném a laptopom képernyőjét. Alapvetően nem lenne egy rossz karakter, de úgy érzem, Leighton egy ponton elég rossz irányba vitte el a lányt, de még bízom benne, hogy a folytatásban kihúzhatja abból a gödörből, amibe most szerintem látványosan belelökte. 
Már volt róla szó, hogy a könyvben van erotikus tartalom, és ezzel nekem nincs is problémám... Viszont a mennyiséggel már annál inkább. Mint láthattátok, nem éppen hosszú könyv, alig több, mint 250 oldal, és ehhez mérten az én meglátásom szerint túlságosan is sok szexjelenetet zsúfolt bele az írónő. Ha egy ennyire rövid lélegzetvételű könyv majdnem negyede csak arról szól, hogy változatos helyszíneken élnek nemi életet, akkor az szerintem nem a New-Adult, hanem sokkal inkább a felnőtt kategóriába tartozik, amin az a tény, hogy a szereplőink huszonévesek, semmit sem változtat. 
Annál is inkább, mert a fiúk családját övező rejtély szerintem éppen egy olyan dolog volt, ami sokkal komolyabb kifejtést igényelt volna, mint amennyit kapott. Az édesapjuk szerepe például szerintem elképesztően jól ki lett találva, ám nem volt rá elegendő idő, hogy jobban megismerhessük őt és a hátterét. Nagyon bízom benne, hogy a következő kötetben ez változni fog. 
Egyszeri kikapcsolódásra tökéletes, az erotikus regények rajongóinak pedig csak ajánlani tudom, mert a mennyiségével együtt azt azért el kell ismernem, hogy vannak benne elég jó húzások is. 

Kedvenc karakter(ek): Nash
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 6/10

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Goitein Viktória
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2014
Oldalszám: 264
Sorozat: The Bad Boys (#1) 


Résztvevő blogok listája:

12/12 Kristina blogja
12/14 Deszy könyvajánlója
12/15 Media Addict
12/16 Függővég
12/17 Insane Life
12/18 Dreamworld
12/20 CBooks

Nyereményjáték: 

A könyv középpontjában az ikerfiúk állnak, Cash és Nash. Az ikrek általában összezavarják a lányok fejét, vagy éppen a humor forrása.
A mostani játékban ikerpárosokat fogunk keresni. Minden könyvről találtok néhány mondatnyi információt és egy idézetet, ezek alapján kell kitalálnotok melyik könyvre gondolunk.
(A kiadó kizárólag Magyarország területére postáz! A levélben való kiértesítést követően, ha a nyertes nem válaszol 72 órán belül, akkor új nyertest sorsolunk.)

"Egy után nem sokkal Dee bekopogott a bejárati ajtónkon. Kiléptem. Ő a lépcső előtt imbolygott éktalpú szandáljában. Nem éppen kertészkedéshez való öltözet, ha engem kérdezel. Sötét haja köré glóriát rajzolt a napfény, arcán koboldmosoly ült. Abban a pillanatban egy tündérhercegnőre emlékeztetett. Vagy egy betépett Csingilingre, ha azt vesszük, mennyire pörgött."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése