2016. december 20., kedd

Blogturné #222 - Kristen Proby: Tarts velem!

Miért: Megtetszett a fülszövege.

Tartalom: Amikor Natalie Conner békés reggeli sétájára indult, hogy fényképeket készítsen a parton, nem számított rá, hogy összetűzésbe keveredik egy szexi idegennel. És különben is, miből gondolja, hogy a lány őt akarja lefényképezni? Ki ez a férfi? Egy dolog azonban biztos: rendkívül vonzó és hihetetlenül romantikus – Natalie sebzett lelkének pedig most épp erre van szüksége.

Luke Williams csupán egy kis magányra vágyik, így a feléje szegezett újabb fényképezőgép látványától azonnal a lencse mögötti szépségnek esik. Amikor rájön, hogy a lánynak fogalma sincs róla, ki is ő, felébred benne a kíváncsiság, és a lány vonzereje a hatalmába keríti. Natalie pimaszsága az újdonság varázsával hat rá, ráadásul a lány teste szexre termett, és Luke nem tud betelni vele. Ám arra még nem áll készen, hogy elmondja neki, ki is ő valójában.

Natalie egyenes természet, aki nehezen viseli a hazugságokat és a titkokat. Mi lesz ennek az új kapcsolatnak a sorsa, amikor rájön, mit is rejteget Luke? (Könyvmolyképző)




Vélemény: Engem kicsit sikerült meglepnie ennek a regénynek. Igencsak in medias res jelleggel indít, ami engem kicsit vártatlanul ért, mert a főszereplőnkről még semmit sem tudunk - azon kívül, hogy imád fényképezni -, erre máris megjelenik a színen a természetesen kékszemű, és nagyon helyes férfi főszereplőnk, Luke. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szeretem, ha egy kicsit jobban fel van építve egy regény kezdete, jobban bele lehet illeszkedni a hangulatába, legalább azt a karaktert megismerni, akinek a szemszögén keresztül megismerjük a történetet, ilyesmi.Emiatt olyan érzésem volt, mintha kicsit lógna a levegőben a könyv, legalábbis az elején, nemigen találtam benne fogódzkodót. Ráadásul, számomra igencsak elképzelhetetlen volt, hogy a nem éppen apró jelekből, Natalie nem ébredt rá, hogy mit rejteget előle a férfi. Értem én, hogy nem néz tévét, én sem szoktam, moziba is régen voltam, de még így is tisztában vagyok azzal, hogy épp kik az ismert színészek, színésznők, stb. Ennek az az oka, hogy az internet korában gyakorlatilag ömlik ránk az információ, és mivel, ha jól emlékszem, Nat is használ Facebook-ot, engem kissé meglep, hogy ennyire nem tud ráismerni a férfira. De ha nem, hát nem... Éljen a boldog tudatlanság!
Luke nagyon sablonos férfi karakter lett: egyszerűen túl van idealizálva. Persze, jól hangzik, hogy tud főzni, meg ilyesmi, ez még tetszett is, de néha annyira indokolatlanul nyálassá vált a karaktere, hogy csak néztem. Értem én, hogy odáig van Natalie-ért, de azért néhol én már kissé túlzásnak éreztem a hősszerelmes attitűdjét... Talán azért, mert én egyáltalán nem erre számítottam attól, aki nem sokkal korábban képes lett volna leharapni a lány fejét, amiért az szerinte őt fotózta a kikötői látkép helyett.
Annál is inkább, mivel ez a nagy titok Luke körül nagyon hamar kiderül, pedig én azt hittem, ez lesz a sztori csattanója - amit pedig nyilván sokkal később illik bevetni, mondjuk a regény vége-felé -, de nekem még nem is ez volt vele a legnagyobb problémám. Sokkal inkább az nem tetszett, hogy nem lett igazán komoly hatása. Persze Natalie kiveri a hisztit, és egy darabig haragudni is fog a férfira - aki, nézzünk szembe a tényekkel, a képébe hazudott -, de ez nem tart sokáig, csak nagyjából fél napig. Minek raknak bele egy egyébként komoly dolgot, mint azt, hogy mi van akkor, ha egyik fél hazudik a másiknak, méghozzá, egy, a kapcsolatot nagyban befolyásoló tényezőben, és, hogy ezen valójában egyáltalán nem könnyű túllépni. Számomra ez elnagyolt érzést keltett, mintha Proby ezt csak amolyan érdekességként bedobta volna a könyvbe, de nem gondolta át eléggé, hogy egy ilyen titok kiderülése sokkal tovább érezteti a hatását, mint néhány óra.
A könyv nem meglepő módon, tobzódik az erotikus részekben, és bár nem voltak rosszak, nekem egyik-másik túlságosan is közönségesnek hatott. Nem tudom, ez minek köszönhető, talán annak, hogy a háttere nem igazán lett felépítve a legtöbbnek, mintha Proby csak gondolt volna egyet, és random bedobott volna egy-egy szexjelenetet, hadd töltsön ki velük néhány oldalt.
Egykaptafás, klisés, erotikus romantikus könyvet kaptunk az írónőtől, botegyszerű, lineáris cselekménnyel, amit leginkább strandolnivaló olvasmányként tudok elképzelni, esetleg egy hosszú vonatúton segíthet elütni az időt, de nem szabad tőle sokat várni, mert akkor sajnos csalódást fog okozni. 

Kedvenc karakter(ek): Jules
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/7

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Benedek Dorottya
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2016
Oldalszám: 426
Sorozat: With Me in Seattle (#1)


Résztvevő blogok listája:

12.18. Kristina blogja
12.19. Deszy könyvajánlója
12.20. CBooks


Nyereményjáték:

Válaszolj helyesen a turné állomásokon feltett kérdésekre és tiéd lehet a Tarts velem! könyv egyik példánya! Lesz olyan kérdés, amelyre a választ a bejegyzésekben találjátok majd, de lesz amihez pár perces kutatásra lesz majd szükségetek. :) Jó szórakozást a játékhoz.
A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésre jelentkezni a megküldött e-mailre. Ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz!

A mai kérdés: Melyik évben jelent meg az eredeti regény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése