2016. december 19., hétfő

Blogturné #221 - Jamie Mcguire: Gyönyörű lángolás

Miért: Újabb sorozatzáró kötet.

Tartalom: Ellison Edson látszólag teljesen gondtalanul él. Frissen diplomázott, hatalmas bulikat szervez, és nincs más dolga, mint vásárolgatni és a barátaival lógni. De valami mégsincs rendben, és az érzés egyre gyötrőbben nyomasztja a lányt. Elli kétségbeesve próbálja magára vonni családja figyelmét, és közben teljesen padlóra kerül. Szülei úgy gondolják, azzal segíthetnek leginkább gyerekükön, ha szigorúbbak vele, ezért megvonják tőle a korlátlan anyagi támogatást. A lány így arra kényszerül, hogy munkát vállaljon. Ezzel egy csapásra feje tetejére áll a világ Ellie körül. A helyzetet csak nehezíti, hogy egy bulin megismerkedik Tyler Maddoxszal. A fiú is, mint ikertestvére, Taylor az alpesi tűzoltók tagja, aki erdőtüzek ellen harcol. Tyler kissé arrogáns, de végtelenül elbűvölő is, így a bulin Ellie-vel hamar egymásba gabalyodnak. A lány ugyan nem akar folytatást, de úgy tűnik, a srác nem éri be egyetlen estével. Ellie nem sokáig tud ellenállni Tylernek, ám elkövet egy olyan hibát, amit nem lehet jóvátenni.

Tyler érzései egyre inkább elmélyülnek, a lány szélsőséges személyisége és határozottsága lenyűgözi, de ahogy kezdi jobban megismerni, rájön, hogy Ellie belső démonai a Maddoxok legnagyobb ellensége lehet. (Maxim)


Vélemény: Mivel ez az utolsó rész a Maddox-fiúk szériában, nem voltak különösebb elvárásaim a könyvvel szemben, hiszen az írónő folyamatosan hozott egy megbízható színvonalat, így úgy voltam vele, nem veszíthetek semmit, ha Tyler kötetét is elolvasom. Igazság szerint, még vártam is, hiszen az előző részben volt egy igen emlékezetes jelenete, amikor lekapta az ikertestvére barátnőjét - és amivel egyébként sikerült belopnia magát a szívembe, mert nekem valahogy ebből az jött le, hogy ez a gyerek bizony nem százas... De nem azon a Travis-féle, elmebeteg módon, aminek már a puszta gondolatától is az egekbe megy nálam a pumpa, hanem sokkal inkább, a maga könnyed, vicces módján, egészen egyszerűen, bolond.
Szerintem ez a rész egyáltalán nem sikerült olyan jól, mint az előzőek. Lehet, Mcguire elfáradt, de nekem már a kötet hossza - ami egyébként egyáltalán nem sok, ha valaki gyorsan olvas, egy délután alatt kényelmesen el lehet olvasni, elejétől a végéig - is gyanús volt, hiszen alig több, mint 250 oldalban nem lehet igazán jól felépíteni semmilyen történetet, főleg nem egy kapcsolat teljes kibontását elejétől, mondhatni a végkifejletig. Kapkodósnak éreztem végig, az események olyan gyorsasággal követték egymást, hogy olykor azt hittem, kihagytam pár oldalt, annyira nem éreztem, hogy egyik részből következett volna a másik. Minden nagyon gyorsan, mondhatni abszolút hirtelenséggel megy végbe. Ellison az egyik pillanatban még apuci meg anyuci szeme fénye, akinek ki van nyalva a feneke, a következőben meg lényegében nincstelen utcalány, mert a szülők rájönnek, hogy talán nem az a legjobb életrenevelési módszer, ha mindent a gyerek alá rakunk, ő meg csak élvezi az életet, mert megteheti. 
Tyler esetében azért szerencsére ennyire nem drasztikusak a dolgok, de a főszereplőnőnkkel való kapcsolata finoman szólva is hektikusnak mondható. Az egyik pillanatban imádják, és nyalják-falják egymást, a következőben olyan hangosan veszekednek, hogy majdnem leszakad a háztető is, vagy éppen fordítva. Értem én, hogy manapság nagyon divatos ez a se-veled-se-nélküled vonal, és van, amikor ez tényleg jól működik, de itt én valahogy nem ezt éreztem, talán éppen azért, mert tényleg nincsenek eléggé kidolgozva a részletek, minden csak úgy jön, van, és kész. Ez persze remek táptalajt ad azért az érzelmileg túlfűtött - na meg az erotikus - jeleneteknek kettejük között, amik végül is, nem rosszak. Mindössze annyi a bajom, hogy szerintem Ellison és Tyler szimplán nem illenek össze, nem nagyon van meg köztük az az összhang, az a minimális egyezés, amit én elvárnék egy párkapcsolatban. Mert azért lássuk be, csak ellentétekre felesleges várat építeni, na. 
A fiúval egyébként nincs nagy baj, a stílusát kimondottan bírtam, nincs benne semmi különös, voltaképpen olyan, mint az összes többi testvére. Annyi, hogy szerintem a tűzoltós vonal már ki lett dolgozva Taylor-nál, így én itt ezt kicsit önismétlőnek éreztem, nem tudott bele annyi újdonságot rakni, hogy az adjon valami plusz a korábbiakhoz - leszámítva a tél-víz idején, repkedő mínuszok mellett tomboló erdőtüzet, amit még egyelőre nem nagyon tudok hova tenni, de ez meg lehet az én szegénységi bizonyítványom :D. 
Rajongóknak lehet, hogy az érezhető fáradtság ellenére is tetszeni fog, nálam ez most nem aratott olyan osztatlan nagy sikert, de egyszeri kikapcsolódásnak azért még mindig jók ezek a könyvek, meg kell hagyni. 

Kedvenc karakter(ek): Tyler
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/7

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Kiadta: Maxim Kiadó
Év: 2016
Oldalszám: 260
Sorozat: The Maddox Brothers (#4)


Résztvevő blogok listája:


December 15 - Insane Life
December 16 - Kelly & Lupi olvas
December 17 - Deszy könyvajánlója
December 18 - Book Heaven
December 19 - CBooks
December 20 - Dreamworld

Nyereményjáték:


Tyler testvéréhez hasonlóan tűzoltóként dolgozik, mostani játékunk könnyű lesz, minden állomáson tűzoltókhoz, tűzoltáshoz kapcsolódó tárgyat találtok és ki kell találni mit láttok a képen. A helyes választ írjátok be a Rafflecopter megfelelő sorába.


Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése