2017. április 20., csütörtök

Blogturné #236: Laurelin Paige: Első érintés

Miért: Laureline Paige.

Tartalom: (AZ ​IGAZSÁG MEGSZÁLLOTTJA. A VÁGY RABJA.

Emily Wayborn csinos és sikeres szinkronszínész, aki kicsapongó múltját maga mögött hagyva kezd új életet. Vége azoknak az éveknek, amikor luxus eszkortlányként gazdag és perverz férfiak kívánságát leste. Ám amikor kétségbeesett üzenetet kap egykori barátnőjétől, egyre mélyebbre hatol a sötétségbe, amelyből egyszer már kiszabadult Lenyűgözött, elbűvölt, bárhová követtem volna, de Amber bajba került, és szüksége volt a segítségemre.

Emily elhatározza, hogy felkutatja eltűnt barátnőjét, a nyomok pedig Reeve Sallishez, a jóképű, ám veszedelmes szállodatulajdonoshoz vezetik, aki nőfaló, perverz, és alvilági módszereiről híres.
Lassan, apránként, kétség sem férhet hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem.
Hogy megtalálja Ambert, Emily kénytelen felkínálni a testét, így próbálja kifürkészni a férfi titkait és a barátnője nyomára lelni. Ám ahogy egyre jobban belebonyolódik a viszonyba, ellenállhatatlan vonzalmat érez Reeve perverziói iránt, miközben sejti, hogy a vesztébe rohan
Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed- regények. (Insomnia)


Vélemény: Ezt a sztorit se épp egyszerű hova tenni. Elég furcsán, már-már in medias res módon indul, gyakorlatilag azzal, hogy Emily minden áron le akar feküdni a férfi főszereplőnkkel. Eleinte olybá tűnik, hogy ezt csak információszerzés okán akarja megtenni, majd megjelenik az Adonis, és kiderül, hogy ja bocs, mégsem. Én ezzel bevallom, nem igazán tudtam mit kezdeni. Már alapvetően Emily hozzáállásától is a falnak mentem, ugyanis engem eléggé zavart, hogy egy lényegében luxusprostituáltat teszünk meg pozitív példának (mint a Calendar Girl esetében), akiről igazából csak annyit tudunk, hogy platinaszőke, és dupla D-s melle van. Komolyan ez kell, hogy legyen a legmeghatározóbb egy női főhős esetén, egy elvileg krimisnek is szánt erotikus történetben? Kötve hiszem, de lehet, én vagyok rosszul huzalozva.
Noha a nő szinkronszínészként dolgozik, úton-útfélen mániákusan kihangsúlyozza, hogy ő milyen jól néz ki, és mennyire elalélnak tőle a férfiak. Ne már. De komolyan. Ne már. Számomra félig-meddig az mentette meg ezt a könyvet attól, hogy szívem szerint eltapossam a fenébe, hogy Reeve-ben találtam valamit, ami számomra amolyan újdonságféleként hatott a mostanság olvasott erotika-tengerben, ez pedig az, hogy nem adja meg magát a nőnek csak úgy. Elismeri annak testi adottságait (nyilván, hiszen pasiból van), de ennek ellenére, relatíve sokáig van tartása. Az az erotikus játszadozás, ami olykor leművel, nekem valamiért iszonyatosan bejött. Volt benne némi abszurditás, a szó jó értelmében, plusz azt látni, hogy valóban irányító jellem, és nem csak annak hazudja magát, na, ez számomra kész felüdülés volt. Ettől függetlenül, nem tudtam kikiáltani kedvenc karakteremnek, mert valami hiányzott belőle, de még nem igazán jöttem rá, hogy mi volt az. Szerintem ez majd a folytatásokból fog kiderülni, de az biztos, hogy erotikus téren ez a regény sokkal nagyot dobbantott, mint a Fixed. Voltak benne valóban feszült jelenetek, amiket át lehetett érezni, de sajnos Emily egysíkúsága és idegesítő, semmilyen jelleme nekem nagyon le tudta húzni az élményt.
Meglepő módon, Amber, Emily legjobb barátnője is komoly szerephez jut, annak ellenére, hogy ő nem jelenik meg tevékenyen a könyvben. Miatta kerül a lány kapcsolatba Reeve-vel, ez igaz, azonban, amit megtudunk róla, a visszaemlékezéseken keresztül, az még édeskevés. Ugyanakkor igaz, ő sem egy pozitív szereplő, mármint az értékrendje finoman szólva a nullával egyenértékű, neki nem okoz gondot, hogy a barátnőjét olyan kalandokba, munkákba rángassa bele, amiktől egy normális értékrenddel rendelkező embernek a szőr is felállna a hátán. Van itt minden, amit az ember el tud képzelni.
A befejezés is sokat emelt a regényen, mert számomra tudott váratlan, és izgalmas lenni. Végre egy olyan első könyv, aminek nem fogom totálisan feleslegesnek érezni a mit tudom én hány folytatását, mert nem csak a szex lesz a lényeg, hanem bizony-bizony a háttérben mozgó cselekmény is. Paige bizonyította nekem, hogy tud jobbat, mint a Fixedben, de könyörgöm, egy normálisabb főhősnőt is hozzon össze!!!!

Kedvenc karakter(ek): -
Gyűlölt karakter(ek): Emily
Pont: 10/7

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Horváth M. Zsanett
Kiadta: Insomnia Könyvek
Év: 2017
Oldalszám: 474
Sorozat: First Touch (#1)


Résztvevő blogok listája:

04.17 - Insane Life
04.19 - CBooks
04.21 - Kristina blogja

Nyereményjáték:

Laurelin Paige könyvei már a hazai szíveket is meghódították. Most egy kis nosztalgiára invitálunk titeket. Mennyire emlékeztek az eddigi kötetekre?
Minden állomáson találtok egy idézetet valamelyikből, nincs más dolgotok, mint kitalálni, melyikből és beírni a könyv címét a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.


Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

A mai idézet: – Nem akartam beleszeretni. Csak megtörtént.


David elmosolyodott, de nem nézett a szemembe.
– Így szokott ez lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése