2015. július 15., szerda

Blogturné #67 - Jennifer Probst: Keresd a tökéletest

Miért: Tetszett az első rész.

Tartalom: Az egyre népszerűbb házasságközvetítő remekül működik Verilyben, és Kennedy Ash hihetetlenül eredményesen végzi munkáját. Álomrandikat szervez, keze között még a legfélénkebb ügyfelek is kivirulnak, és sosem retten vissza a nehézségektől még akkor sem, amikor jelentkezik nála Nate Ellison Raymond Dunkle, aki atomtudós és mérhetetlenül ellenszenves ember. Kennedy megfogadja, hogy átformálja ezt a szörnyeteget, és a férfiból lesz a legjobb parti Verilyben. Bár Kennedy magabiztosságot és szexuális vonzerőt sugároz, zavaros múltja miatt tele van bizonytalansággal. Amikor rájön, hogy benne és Nate-ben rengeteg a közös, és tökéletes párt alkothatnának, vajon képes-e hallgatni a szívére? Vagy félelmei miatt a partvonalra kényszerül, és onnan kell figyelnie, hogy Nate megtalálja a szerelmet valaki mással? (Libri)

Vélemény: Az első résszel sem volt semmi bajom, de be kell vallanom, ez ezerszer jobban tetszett, mint az Kate és Slade története. Itt sokkal inkább a humor dominált, nem egyszer azon kaptam magam, hogy hangosan nevetek, és szabályosan jobbra-balra dőlök a nevetéstől. Probst most bizonyította be nekem, hogy nagyon is ért hozzá, hogyan kell a romantika és erotika mellé nem kevés humort is belecsempészni egy könyvbe, amitől az sokkal szórakoztatóbbá és gördülékenyebbé válik. Én személy szerint szinte észre sem vettem, hogy egyre fogynak az oldalak, csak azon kaptam magam, hogy egyszeriben vége lett a könyvnek. Nem gondoltam volna, hogy képes lesz ennyire lekötni a figyelmemet, egyébként. 
Ugyanakkor beismerem, annak, hogy ilyen komoly hatást gyakorolt rám, az az elsődleges oka, hogy Kennedy és Nate valóban a lehetetlen párosok közé tartoznak. Gyakorlatilag mindenben különböznek egymástól. A nő rendkívül pedáns, korábbi tapasztalatai miatt kényesen ügyel a külső megjelenésére, míg a férfi semmi rosszat nem lát abban, ha némiképp ételfoltos ruhában jelenik meg egy randevún. És mégis, valahogy rájön az ember olvasás közben, hogy kiegészítik egymást, bár nem feltétlen abban az értelemben, ahogyan az általában a romantikus regények esetében lenni szokott. Inkább a humoruk miatt, ami nagyon hasonló, na meg talán a világlátásuk.
Számomra külön emlékezetes, ahogyan Ken megpróbálja felvenni a harcot a saját démonjaival, amik egy olyan személyes tragédia miatt jelentek meg az életében, amin én személy szerint igencsak meglepődtem, hiszen a nő mindig maga a tökéletesség mintapéldánya, éppen ezért nem sokan feltételeznék róla, hogy példának okáért komoly önértékelési gondokkal küzd.
Mondanom sem kell, hogy azért Nate sem jár egyszerűbb cipőben, hiszen neki is vannak gondjai az életében, mint például a testvére, akitől én több soron rosszul lettem, annak ellenére, hogy a motivációja, egy szórakoztató irodalomba sorolt műhöz képest egészen komplex, ami nekem kellemes meglepetés volt a sokszor egysíkú karakterekkel operáló történetek tengerében.
Természetesen, erotikában most sincs hiány, bár szerintem itt azért sikerült tartania a mértéket az írónőnek. Egyik-másik jelenet nekem kifejezetten tetszett, amin igencsak meglepődtem, ugyanis nem vagyok odáig az igen hosszú, rétesztészta-szerűen elnyújtott jelenetekért, ebben a könyvben mégsem zavart. Lehet, hogy Probst stílusa tehet erről, vagy én szoktam hozzá jobban, nem tudom, de a lényeg, hogy jól elvoltam ezekkel a részekkel is.
Külön pozitívumként emelném ki, ahogy az írónő vegyíti a szálakat. Igen ötletesen hozza be és mutatja be nekünk az új szereplőit, akikről - ha valaki olvasta már a további kötetek fülszövegeit - tudni lehet, hogy kik azok, akik idővel saját történettel gazdagodnak majd. Mégis, az, ahogyan felbukkannak, és becsatlakoznak az eseményekbe, nem nevezhető direktnek. Tényleg olyan érzése van az embernek olvasás közben, hogy csak a véletlen sodorja egymás közelébe az adott karaktereket, ám pont annyira sikerül felkeltenie az érdeklődésünket, hogy szívesen várjuk a folytatást. Nálam legalábbis ez a helyzet.
Jópofa, szerintem akár többszöri olvasásra is alkalmas könyv, jó humorral, életszerű, kissé bohókás karakterekkel. Egy pohár koktél, vagy jeges tea mellé tökéletes olvasnivaló erre a nyárra. Én nem bántam meg, hogy belekezdtem a sorozatba, sőt. Várom a következő részt!


Kedvenc karakter(ek): Nate, Kennedy
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/10

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Babits Péter
Kiadta: Libri Kiadó
Év: 2015
Oldalszám: 380
Sorozat: Searching for (#2)

http://2.bp.blogspot.com/-3KgQ8Hiv3Ec/VaQGI3ZRBvI/AAAAAAAAHi0/GmL0f8vmXJk/s320/JP-Kat_banner.png

Résztvevő blogok listája:

07.14. - Angelika blogja
07.15. - CBooks
07.16. - Szembetűnő
07.17. - Kristina blogja
07.18. - Deszy könyvajánlója
07.19. - Dreamworld
07.20. - Insane Life

Nyereményjáték:  

A történetben Kennedy mindent elkövet annak érdekében, hogy formába rázza a kissé szétszórt, randizásra totálisan alkalmatlan Nate-et. Ez a folyamat viszont több lépésből áll. Mostani játékunk során megismerkedünk a legalapvetőbbekkel.
Nektek nincs más dolgotok, mint követni a turné hét állomását - amelyeken a “Hozd magad formába!” ütemterv egy-egy lépéséhez illő kérdésekkel találkozhattok -, valamint válaszolni mindegyik kérdésre, hogy esélyetek nyíljon megnyerni a Libri kiadó által felajánlott Keresd a tökéletest könyvek egyikét.
(Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.)

A mai kérdés: Melyik században vált ismertté Magyarországon a fagyi?

 a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése