2018. február 14., szerda

Blogturné #286 - A. M. Walters: Fény az éjszakában

Miért: Sorozatfolytatás.


Tartalom: Hogyan ​tovább, amikor úgy érzed, vége az életednek?


Maggie sosem hitte, hogy újra látja Clayt. Ezért inkább igyekszik újra összerakni régi életének darabjait, még ha úgy is érzi, nem bízhat meg senkiben. Megpróbál továbblépni, előre, ahogy Clay kívánta.

Clay nem képes elfelejteni Maggie-t, bár erőszakkal elszakította magát tőle, hogy megkaphassa a segítséget, amire mindennél jobban szüksége van. És most gyógyul… apránként. De a szíve még mindig a lányé, akinek az életét köszönheti.
Amikor egy váratlan tragédia újra egymás mellé sodorja a fiatalokat, többé semmi nem olyan, mint azelőtt. Csakhogy vannak dolgok, amik sosem változnak. Lehetséges átformálni a sötétséget, ami kis híján elnyelte őket, és elérni végre, amire mindketten vágynak? Létezik vajon a boldogság két ember számára, akik ennyit küzdöttek már, csak hogy együtt legyenek? Vagy a félelem és a démonaik örökre elszakítják őket egymástól? (Könyvmolyképző)


Vélemény: Bár annak idején tetszett a Find You in The Dark, azért azt elmondhatom, hogy nem estem tőle hasra. Jó könyv volt, de a vége hagyott bennem némi hiányérzetet - és azt sem tartom kizártnak, hogy ez is volt az írónő célja -, és így, ha nem is számoltam vissza a napokat a könyv megjelenéséig, azért vártam, valamennyire. Igaz, ennek az volt a legfőbb oka, hogy összekevertem a kiegészítő novellával, ami Daniel és Rachel kapcsolatával foglalkozik, de ez részletkérdés. 
Noha, már az előző rész sem volt éppen vidámnak mondható - hiába voltak benne olykor kimondottan cuki részek is -, azért inkább melankolikus hangulata volt. Ez pedig kitart a folytatásra is, sőt, én meg merem kockáztatni, hogy főleg a könyv elején, még szomorkásabb az egész. Ezt betudhatjuk annak, hogy Clay épp a pszichiátrián gyógyul, miközben Maggie kétségbeesetten próbálja bebizonyítani a világnak, hogy márpedig ő túl van a srácon, és kész továbblépni... Még lehetőséget is kap rá egy kávézóbeli kollégája, Jake révén, de valahogy az első pillanattól tudni lehet, hogy ez a dolog nem is működne. Nem azért, mert ezzel az amúgy cuki sráccal bármi gond lenne, hanem azért, mert a hősnőnk még mindig a mentális bajokkal küszködő Clay-t szereti. És ezt nem tartottam negatívumnak. Mert, bár én úgy gondolom, hogy szegény sráccal kezdeni baromira nem egy életbiztosítás, valahol meg tudom érteni, hogy Maggie miért szereti - plusz ott van az az ősi mondás, hogy Rossz a rosszal, de rosszabb nélküle -. Mind a ketten vívódnak, és ez akkor sem múlik el, amikor végül, a regény egy pontján újra találkoznak, de az okot nem lőném le, legyen meglepetés. 
Nekem igen emlékezetes maradtak azok a részek, amikor Clay a pszichiátrián van. Bár volt benne valami para faktor (szerintem ez nálam a Sanctum miatt lehet), tetszett, hogy itt tényleg azért dolgoznak az orvosok és az ápolók, hogy a betegeik jobban legyenek. Lehet, hogy a legyógyszerezés módszerével nem feltétlen értek egyet, de ettől még én is belátom, hogy van, amikor a hősünknek erre van szüksége. Sok újat nem tudunk meg, amit eddig ne tudtunk volna teszem azt a múltjáról, vagy ilyesmi, mégis, ha elkapott a hangulat, imádtam olvasni. Ami, így belegondolva, picit fura, de na...  
A kémia még mindig jó Maggie és Clay között, annak ellenére, hogy az egészet belengi valami fura vészjósló hangulat. Legalábbis én úgy éreztem, mintha minduntalan ott lógna a fejük felett Damoklész kardja, hiszen ezt a kapcsolatot rajtuk kívül szinte senki sem helyesli. De, talán éppen ez adja a báját, hogy küzdeniük kell egymásért, és a saját igazukért. Egyszerre szomorú és bájos, ez a kombináció pedig egy igen érdekes egyveleget alkot, ami miatt nekem sokkal jobban tetszett, mint az első rész. 


Kedvenc karakter(ek): Daniel, Rachel

Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/8


Alapok:



Nyelv. magyar

Fordította: Somogyi Eszter
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2017
Oldalszám: 392
Sorozat: Find You in The Dark (#2)





Résztvevő blogok listája:


02.10. - Angelika blogja
02.14. - CBooks
02.16. - Sorok között
02.18. - Dreamworld


Nyereményjáték:



Mostani turnénkon a pszichés betegségekkel foglalkozó regények és szerzőik nyomába eredünk. Az állomásokon közreadott betű halmazokból egy-egy könyv címe állítható össze. Segítségképpen még a magyar kiadót, és a megjelenés évét is megadjuk. Nektek pedig az írók teljes nevét kell beírnotok a rafflecopter megfelelő sorába.



Ciceró 2011 ~ ÁÁÉGGIJKLNORVY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése