2018. január 20., szombat

Blogturné #283 - Laurelin Paige: Utolsó csók

Miért: Sorozatfolytatás.

Tartalom: SZENVEDÉLYES JÁTÉK, SÖTÉT VÁGYAK, VESZEDELMES TITKOK


Emily Wayborn már döntött. Igaz, hogy nem bízik a szívdöglesztő és veszedelmes Reeve Sallisben, ám ő az egyetlen férfi, aki meg tudja adni neki, amire szüksége van. Reeve mellett Emily végre önmaga lehet. A dúsgazdag szállodatulajdonos azonban a titoktartás mestere, Emily pedig hiába keresi a válaszokat, valaki mindig egy lépéssel előtte jár…

Emily lassan kifut az időből, már nem hisz sem barátságban, sem szerelemben. Meg kell hoznia egy képtelen döntést, melynek következtében vagy sértetlen marad a szíve… vagy menthetetlenül összetörik. (Insomnia)


Vélemény: Még nem döntöttem el, hogy mit is gondolok erről a könyvről. Az biztos - de ezt szerintem már az előző rész kapcsán is -, hogy Paige stílusa sokat fejlődött ahhoz képest, mint amit a Fixed-sorozat olvasásakor tapasztaltam nála. Összeszedettebb történetvezetés, de nem feltétlen igényesebb történet, helyenként még mindig papírvékony karakterek, de cserébe egész jó fordulatok jellemzik. Gondolok itt például az első rész végére, amikor kisült, hogy Amber nem halt meg, hanem nagyon is - jobban mondva alig - él. Ez az egy, egyszerű tény pedig fenekestül felforgatja Emily életét, aki innentől kezdve állandóan vívódik, őrlődik a Reeve iránt érzett vágya (nézzetek hülyének, de ezt a kapcsolatot én nem tudom szerelem alapúnak nevezni), és a fent említett lányhoz fűződő barátsága között. Nem igazán tudja eldönteni, hogy melyik is lehetne az előrébb való, bár én az ő helyében bárkit választanék - még a haverját, Joe-t is -, csak Ambert nem. Értem én, hogy különleges helyet foglal el a hősnőnk életében, de ha jobban meggondoljuk, valójában, csak azt érte el, hogy Emily azt tanulta meg tőle, hogyan kell egy igazi ribancnak lenni, aki bárkinek képes széttenni a lábát, aki csak ráparancsol. Szóval aligha lehet pozitív karakternek beállítani a lányt. Lehet sajnálni, amiért Vilinakis - azt hiszem ez a maffiavezér neve, de nem esküszöm meg rá - összeverte, de ettől még... Ő maga nem igazán változik.  
Az mondjuk pozitív, hogy minden szálat elvarrnak, mindenkinek és mindennek meglesz a  maga helye, de igazából, szerintem nem kellett volna ez a rész. Könnyedén lehetett volna egykötetes rész ami egy picit hosszabb, fényt derít Amber halálára, és ennyi. Ehelyett kapott némi akcióval fűszerezett szexdráma folytatást. Nem volt kimondottan rossz, de kiemelkedően jó sem. Hozta az előző rész színvonalát, ennek megfelelően még mindig dugig van erotikus jelenetekkel, amiket én olykor kimondottan erőltetettnek éreztem... mintha Reeve csak arra hajtott volna, hogy a lehető legindokolatlanabb pillanatokban kimutassa Em feletti dominanciáját azáltal, hogy alaposan megkettyinti. Ennek megfelelően, ezeket a részeket sokszor átugrottam inkább, mert nekem nem adott hozzá semmit a sztorihoz. 


Kedvenc karakter(ek):
Gyűlölt karakter(ek): Amber (múltbeli)
Pont: 10/7

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Horváth M. Zsanett
Kiadta: Insomnia Könyvek
Év: 2017
Oldalszám: 442
Sorozat: First and Last (#2)



Résztvevő blogok listája:

01.20 - CBooks
01.22 - Kristina blogja
01.24 - Deszy könyvajánlója

01.26 - Insane Life


Nyereményjáték:


Ha már utolsó csók a téma, a csók témakörében merülünk el most a játékban is - és ötvözzük az irodalmat más művészeti alkotásokkal.
Minden állomáson egy-egy olyan művészeti alkotást találtok, aminek a témája a csók. Nincs más dolgotok, mint beírni a Rafflecopter doboz megfelelő soraiba az alkotások ALKOTÓIT.


Figyelem! A kiadó csak magyarországi postacímre postáz, a nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon a kiküldött értesítőre, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése