2016. november 9., szerda

Blogturné #200 - Elle Kennedy: Az üzlet

Miért: Megtetszett a fülszövege.

Tartalom: A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.

Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga. (Könyvmolyképző)
Vélemény: Nem tudom, lehet, hogy én vagyok az egyetlen, de szerintem a címe valahogy nem helytálló. Nekem nem az a benyomásom volt, hogy a két főszereplőnk, Garrett és Hannah üzletet kötöttek volna egymással, leginkább azért, mert valójában ez az üzlet, vagy alku, mindegy, minek nevezzük, nem nagyon valósul meg, hiszen nem feltétlen érdekből kezdenek egymással idővel. 
Mellesleg, a regény legelején mindkettejüket teljes szívemből utáltam. Mindkettejük stílusában akadt valami elképesztően idegesítő. A lányban például az, hogy úgy tesz, mintha a tény, hogy annak idején megerőszakolták, egy teljesen hétköznapi dolog lenne. Nem azt várnám el tőle, hogy egyedül gubbasszon egy sarokban és vagdossa fel emiatt az ereit - lehetőleg mély beleéléssel -, de az, hogy egy ilyen esemény nem igazán érezteti a hatását a jellemén, én már problémának érzem. Lehet, rosszul gondolom, vagy csak szimplán azért nem tudtam ezt a szálat a helyén kezelni, mert minden második NA-regény szereti ezt bevetni, mint amolyan mágikus, mindent egy pillanat alatt kimagyarázó és megoldó jellemcsavart. 
Garrett egészen más tészta, benne azt az irdatlan nagyképűséget utáltam az elején, amivel a környezetével bánt. Ő a nagy hokisztár, ezért mindenki boruljon már le előtte lehetőleg azonnal és gyorsan. Mindenkit csak kihasznál, kivéve talán a csapattársait, és nem mellesleg, kezdetben Hannah-val is csak ennyi a terve. Átmegy a vizsgáján, és tádám, a gondjai azonnal megoldódnak, a segítség meg akár mehet is a levesbe. Viszont, ami határozottan a srác mellett szól, az az a tény, miszerint tényleg elkezd megváltozni. Nem csak Hannah, de az olvasó felé is megnyílik - köszönhető ez a váltott nézőpontnak, amikor bepillantást nyerhetünk az ő világába, abba, hogy mitől is vált olyanná, amilyenné, vagy sokkal inkább, milyen lenne ő igazából, az valami egészen más, mint amit ezt megelőzően kapunk. Viszont mindez csak lassan, pontról pontra bontakozik ki a szemünk előtt, így én speciel nem tudnám nektek meghatározni a történet azon momentumát, ahol az unszimpátia - sőt, utálat - átcsapott valami egészen másba. Azt azért nem mondanám, hogy az abszolút rajongójává váltam volna, de összességében, tényleg sikerült őt megkedvelnem. A humora például már a kezdet-kezdetétől rendben van, némely megszólalásán elég jókat elheherésztem. 
A romantikus szál viszont, nekem kifejezetten tetszett, például. Annak ellenére, hogy Hannah később se lopta be magát a szívembe igazán, az, ahogyan elkezdték megismerni egymás, szerintem marha jó volt. Például engem nagyon szórakoztatott az a rész, amikor a főhősnőnk iszonyatosan berúgott, valahogy jó volt látni egy kicsit esetlennek ahelyett, hogy próbálja játszani a megtörhetetlent. 
Mellékszereplők terén én egyelőre csak magát a hokicsapatot emelném ki, közülük is leginkább Garrett lakótársait, akikről - nem meglepő módon - a folytatások szólnak majd. Nekem eddig Logan tűnik a legérdekesebbnek - akinek, ha jól emlékszem, ez csak a vezetékneve, de valamiért ez teljesen rajta ragadt, a főszereplőnk is leginkább így hivatkozik rá -, de a többiekre is nagyon kíváncsi lennék. Egyébként ajánlanám figyelmetekbe azt a jelenetet, amivel Hannah megnyeri magának ezt a négy mamlaszt, szerintem a maga módján egyszerre volt bájos, és kicsit cukormázas, de mégis, valahogy ez passzolt a történet stílusához. 
Erotikus jelenetekben persze most sem szenvedünk hiányt, viszont szerintem ezek is jól sikerültek, annál is inkább, mert ez nem légből kapott dologként érkezik, hanem kialakul.Jó, néhol szerintem kicsit átmegy közönségesbe, de azért sosem lép át gyomorforgatóba. Ezen a téren se találja fel a regény a spanyol viaszt, én azonban nem is vártam el tőle, annak ellenére, hogy helyenként kifejezetten kiszámítható a cselekmény, szerintem képes szórakoztató lenni, nem válik teljesen egyhangúvá.
Egyszeri olvasásra egyébként tökéletes kikapcsolódást nyújt, viszont azt azért nagyon sajnálom, hogy a hokiról, mint sportról nem sokat tudunk meg belőle, inkább csak utalgat rá a könyv, hogy ez mennyire fontos szerepet tölt be a fiú életében. Remélem, a továbbiakban ez azért nem így lesz. 

Kedvenc karakter(ek): Garret
Gyűlölt karakter(ek): Hannah
Pont: 10/8

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Barthó Eszter
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2016
Oldalszám: 440
Sorozat: Off-Campus (#1)

the-deal-btk

Résztvevő blogok listája:


11.03. – Kristina blogja
11.04. – Insane Life
11.05. – Angelika blogja
11.06. – Sorok között
11.08. – Kelly & Lupi olvas
11.09. – CBooks
11.10. – Dreamworld

Nyereményjáték:
A kötet egyik főszereplője, Garrett, profi hokijátékos és egész életét a jégkorong határozta meg. Hazánkban, ha nem is a legnépszerűbb sportok közé sorolható a jégkorong, de bizony nekünk is vannak szép eredményeink. Vajon Ti mennyire ismeritek a hazai válogatottat?

(Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszolnak! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése