2016. június 11., szombat

Évszakzárás #4 - 2016 tavasza

Forrás
Kissé megkésve ugyan, de megérkeztem a tavaszi összefoglalómmal. :)

Nagyon zűrösen alakult számomra ez az elmúlt néhány hónap, mint a magánélet, mind az egyetem terén, és ez azt hiszem, az olvasmányaim listáján is meglátszik. Mivel a Könyvfeszt, illetve a Könyvhét között vagyunk éppen, egyértelműen a turnés könyvek kerültek előtérbe, hiszen a munka és az egyetem mellett - sajnos - csak ezekre tudok jelenleg időt szakítani. De bízom benne, hogy a nyár ennél egy fokkal bíztatóbban alakul majd azért, jó lenne végre a félbehagyott könyveimet is befejezni, hiszen akad köztük olyan is, amire lassan egy éve nem tudok időt szakítani, és lássuk be, ez nem éppen a legjobb eset egy könyvmoly életében. Igaz, szerencsésnek érezhetem magam, hogy elég jól meg tudom jegyezni, hol is tartok egy-egy könyvben, és akkor is gond nélkül tudom folytatni, ha egy egész év kimarad például. Ettől függetlenül szeretném, ha tudnám pótolni az elmaradásaimat, mert akkor úgy érezném, végre haladok is egy kicsit az olvasásaimmal.
Lássuk, mennyit, és mit is olvastam idén tavasszal.

Összesen: 26 db

Blogturnés könyvek: 25 db
"Szabadidős" olvasmányok:  1 db

Young-Adult:  18 db
New Adult:  5 db

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése