2016. január 20., szerda

Blogturné #137 - Mia Sheridan: Leo esélye

Miért: Olvastam az első részt.

Tartalom: Tényleg megérdemel mindenki egy új esélyt? Az is, aki hazudik érte?
Jár-e mindannyiunknak egy újabb dobás? Akkor is, ha részben mi okoztuk saját vesztünket?

Mi mindent tennél meg azért, hogy új esélyt kapj a szerelemre? Hogy új esélyt kapj az életre? Hogy elmondhasd a saját történetedet?

Evie már elmondta az övét. De minden szerelemnek két oldala van. Ideje, hogy adjunk egy esélyt Leónak is! (Könyvmolyképző)



Vélemény: Előre szólok, a kritika erősen SPOILERES az első részre nézve!

Most, hogy elolvastam Leo szemszögét, még mindig újra és újra felteszem magamban a kérdést, hogy a fiú miért érzett rá olyan erős késztetést, hogy hazudjon Evie-nek. Akárhonnan nézem, ez nem oldja meg a problémáját, sőt, éppen ellenkezőleg, felesleges, érthetetlen helyzetekhez vezetett. Értem én, hogy enélkül nem lett volna könyv, de azért úgy érzem, ez felesleges malőr volt a főszereplőnk részéről.
Ugyanakkor az biztos, hogy azt, amin keresztülment az évek alatt, sokkal jobban meg lehet érteni úgy, hogy látod, miként küzd a felépüléséért a kórházban.Ebben egy nagyon fontos sarokpont a pszichológusa, Dr. Fox, akit egészen egyszerűen képtelenség nem imádni. Nem tudnám nektek pontosan elmagyarázni, mivel, de engem nagyon megfogott ez a karakter. Talán azzal, hogy átlát Leon, és éppen ezért próbál neki segíteni abban, hogy fel tudja dolgozni a történteket. Rajta kívül talán nincs is olyan új karakter, aki különösebben több szót érdemelne, így menjünk is tovább.
Természetesen a legidegesítőbb elem, akivel már az első részben sikerült örök haragot kötnöm - most pedig ezt a végtelenségig fokoznom, gyakorlatilag - az Lauren. Tudjátok, Leo nevelőanyja, aki úgy érezte, nincs annál elmésebb ötlet, minthogy ágyba bújjon a nevelt fiával, és később még meg is erőszakolja, ha arra támad kedve. Nem hiszem, hogy sok olyan ember élne a világon, aki azt mondaná, ez nem beteges viselkedés, nekem a hideg futkosott a hátamon, valahányszor megjelent a színen, tehát elég gyakran, mert a zaklató fogalmát sikerül kimaxolnia ennek a hárpiának.
Persze felmerül a kérdés, mi a helyzet magával Leo-val. Igazság szerint, én úgy éreztem, hogy az ő kötete nem tesz hozzá valami sokat az eredeti történethez. A huszonéves sikeres, dúsgazdag vezérigazgató képtől már amúgy is herótom van, de ezt a főszereplőnknek sikerült egy kicsit még tovább rontania, ugyanis végig azt éreztem, hogy ez baromira nem illik hozzá, szerintem teljesen máshogy kellett volna felépíteni. Szó se róla, nyilván a pénze miatt is lesz nagyon vonzó Evie számára Jake-ként - mert nézzünk szembe a ténnyel, a lány nem IQ-bomba aki azonnal rájött volna, hogy a rég elvesztett szerelmét kapta vissza, és ennek értelmében olyan döntéseket hozott néha, hogy a hajam égnek állt tőle -.
A történetről nincs mit mesélni, hiszen ugyanazt kapjuk, amit a Leo-ban, csak ugye most a fiú szemszögéből, ami egyébként nem sokat tesz hozzá. Szerintem kifejezetten kevés olyan jelenet van, amivel ne találkoztunk volna az előző részben, szóval annyira nem éreztem indokoltnak, hogy ez a kötet megszületett, pedig Sheridan hozza a tőle megszokott színvonalat - na meg persze a rengeteg szexet, amit megint csak sikerült elunnom a végére, sajnálom, de engem csak erotikus részekkel nem tud megnyerni magának egy könyv...  -.
Mégis, bár nem hibátlan alkotás, nem tudom rá azt mondani, hogy utáltam volna, mert egyszerűen olvastatta magát. Vannak ilyen történetek, lehet, hogy több sebből véreznek, de valahogy mégis hatnak ránk, ezért, amikor befejezzük, valahogy nem tudunk rá haragudni. A rajongók egészen biztosan imádni fogják. :) De azok is, akik csak bolondulnak a New-Adult korosztálynak szóló könyvekért. 

Kedvenc karakter(ek): Dr. Fox
Gyűlölt karakter(ek): Lauren
Pont: 10/9

Alapok:

Nyelv: magyar
Fordította: Margittay
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó
Év: 2015
Oldalszám: 312
Sorozat: Sign of Love (#2)


Résztvevő blogok listája:

01.18. - Angelika blogja
01.20. - CBooks
01.22. - Kristina blogja
01.26. - Dreamworld
01.28. - Media Addict


Nyereményjáték:

Mia Sheridan csillagjegyes sorozata minket is megihletett. Olyan híres színészeket válogattunk, akik mindannyian az Oroszlán jegyében születtek. A Ti feladatotok, hogy felismerjétek őket, és a nevüket beírjátok a rafflecopter megfelelő sorába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése