2017. november 21., kedd

Blogturné #266 - Abbi Glines: Te vagy nekem a jövő

Miért: Sorozatfolytatás.

Tartalom: Cage Yorknak végre mindene megvan, amire valaha vágyott, Eva pedig csak a hab a tortán: a tökéletes lány, gyönyörű és tüzes. Viszont a baseballösztöndíj mindig is az álma volt. Így amikor Cage eléri ezt, Evával túl kell élniük a távkapcsolat nehézségeit – és az összes veszélyesen csábító helyzetet, ami ezzel jár. Olyanokat, amelyeknek nem biztos, hogy az egykori rosszfiú, Cage York ellen tud állni. A fiatalok megbeszélik, hogy együtt költöznek Tennesseebe, ám Eva édesapja beteg lesz, így a lány nem tarthat Cage-dzsel. A távolság lassan bizalmatlanságot szül, és amikor olyan fotók látnak napvilágot, amik bebizonyítják, hogy Cage nem volt hűséges, egy csapásra minden rosszra fordul. De Cage vajon tényleg ilyen könnyen lemondott volna szerelméről? Eva őrülten vonzó szomszédja és gyermekkori barátja, Jeremy karjaiban lel vigaszra, aki megígéri, hogy úgy fog vigyázni rá, ahogy Cage sosem tudna. Ez pedig egy olyan ígéret, ami túl jó ahhoz, hogy Eva elutasítsa. A baseball és álmai nője között őrlődve Cage-nek bizonyítania kell, hogy megérdemli Eva szerelmét, vagy azzal kell számolnia, hogy örökre elveszíti őt. (Maxim)


Vélemény: Sokat gondolkoztam azon, hogy vajon van-e értelme annak, hogy Cage és Eva nem egy, hanem rögtön két kötettel gazdagodtak Abbi Glines regényfolyamában, de aztán belegondoltam az alaphelyzetbe, és arra jutottam, hogy nem ártott, de - és ezt még azt hiszem, párszor meg fogom említeni - iszonyatosan rövid lett. Alig több, mint 250 oldal, ami persze arról árulkodik, hogy nem kell nagy csodát várni ettől a résztől, de nem is lehet. Arról szól, amiről: Cage-ék egy ballépés miatt szakítanak, majd később, Eva apjának temetésén - ami egyébként kimondottan szívszorító rész volt - újra találkoznak, majd egymásra találnak. Ennyi. Éppen ezért, kicsit bajban is vagyok azzal kapcsolatban, hogy mit is lehetne erről a részről elmondani.
Úgy érzem, kötelességem leszögezni, hogy a könyv fülszövege egy ponton - de ez persze, csak az én meglátásom - erősen túloz. Ugyanis nem mondanám azt, hogy Eva Jeremy karjai közé menekülne, bár az abszolút tény, hogy amíg Cage vissza nem tér, és nem bizonyítja be a szomszéd srác előtt is, hogy bizony komolyak a szándékai, és hajlandó vállalni a felelősséget, ő a hősnőnk támasza. De eljegyzés ide, vagy oda, érezhető, hogy nem komoly a dolog ketttejük között, mindössze Jer annyira önfeláldozó, hogy még erre is képes lenne az elhunyt testvére szerelméért. Ami, ha jobban belegondolunk, egy kicsit talán abszurd, vagy egyenesen beteges, de végül is, megérthető. Jeremy annyira önzetlen, hogy azt olykor már fáj nézni, mert ki az a bolond, aki elvesz egy lányt, aki más gyerekével terhes? Jó, én láttam már ilyet, de az egy nagyon fura helyzet volt, szóval lapozzunk... Ami a lényeg: személy szerint nagyon sajnálom, hogy a sorozat folytatásait elnézve, Jer nem kapja meg az önálló kötetet, pedig szerintem teljesen megérdemelné, és, bár úgy tudom, az írónő már lezárta a Sea Breeze-sorozatot, én még reménykedem benne, hogy egyszer meggondolja magát, és legalább ezt a történetet megkaphatjuk még.
A lényeg az, hogy Cage-nek valóban tennie kell azért, hogy visszakapja Eva-t, bár én úgy gondolom, hogy nem kellett különösebben megerőltetnie magát. Bár, én azt mindenféleképpen a pozitívumok számlájára írnám, hogy azért nem ment ez annyira gyorsan, de én az írónő helyében még lassítottam volna egy kicsit a folyamatot - mondjuk Jeremy-nek adtam volna hosszabb szerepet, például, akár azzal megspékelve, hogy a hősnőnk esetleg érezhetett volna is iránta valamit.. Vagy csak én vagyok ennyire gonosz?
A könyv szokás szerint úszik a korábbi szereplők cameo-iban - és egy idő után a romantika babarózsaszín fellegeiben -, ami nem rossz, de van velük kapcsolatban pár, szerintem kimondottan kínos poén - mint amikor Marcus felvilágosítja Cage-t, hogy a gyereke születése után másfél hónapig nem feküdhet le Eva-val -, amik engem már inkább zavartak, mintsem szórakoztattak.
Ha valaki hozzám hasonlóan kedvelte Cage-t, annak tudom ajánlani ezt a részt is, de azért azt előre jelzem, hogy nem szabad tőle sokat várni.

Kedvenc karakter(ek): Cage, Jeremy
Gyűlölt karakter(ek): -
Pont: 10/8

Alapok:

Nyelv. magyar
Fordította: Sárossy-Beck Anita
Kiadta: Maxim Kiadó
Év: 2017
Oldalszám: 256
Sorozat: Sea Breeze (#5)


Résztvevő blogok listája:

11/19 Dreamworld
11/21 CBooks
11/22 Deszy könyvajánlója

11/23 Könyvvilág

Nyereményjáték:

Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a Sea Breeze sorozat szereplőit. Minden állomáson találtok egy szófelhős képet, mely egyetlen idézetet tartalmaz; nincs más dolgotok, mint kitalálni ki mondhatta és a keresztnevét beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Ha mind a hét névvel megpróbálkoztatok, esélyetek nyílik megnyerni a kiadó által felajánlott három nyereménykönyv egyikét.

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon a kiküldött értesítőre, különben automatikusan újat sorsolunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése